Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • استقلال فلسطین و حضور حماس خواست اصلی فلسطینیان
    دوشنبه ۲۷ تیر ۱۳۸۴ ساعت ۱۶:۳۸

    سایت عملیات روانی – نتایج یک نظرسنجی که اخیراً مرکز رسانه‌ای فلسطین انجام داده نشان می دهد اکثریت مردم فلسطین خواستار تاسیس کشور مستقل فلسطینی و حضور حماس در فرآیند حکومتی این سرزمین هستند. طبق نتایج این نظرسنجی 65 درصد از فلسطینیان خواستار تغییر در کابینه فعلی از سوی نخست‌وزیر فلسطین هستند. در مورد طرح آتش بس یک ساله پیشنهادی از سوی مصر اکثریت پرسش شوندگان یعنی حدود 72 درصد با آن مخالفت کردند. همچنین 64 درصد از فلسطینیان هیچ تفاوتی میان کاندیداه

    سایت عملیات روانی – نتایج یک نظرسنجی که اخیراً مرکز رسانه‌ای فلسطین انجام داده نشان می دهد اکثریت مردم فلسطین خواستار تاسیس کشور مستقل فلسطینی و حضور حماس در فرآیند حکومتی این سرزمین هستند. طبق نتایج این نظرسنجی 65 درصد از فلسطینیان خواستار تغییر در کابینه فعلی از سوی نخست‌وزیر فلسطین هستند. در مورد طرح آتش بس یک ساله پیشنهادی از سوی مصر اکثریت پرسش شوندگان یعنی حدود 72 درصد با آن مخالفت کردند. همچنین 64 درصد از فلسطینیان هیچ تفاوتی میان کاندیداهای احزاب لیکود و کارگر صهیونیست برای تصدی پست نخست وزیری از لحاظ تأثیر‌گذاری بر روند صلح قایل نیستند. تدوین قانون اساسی فلسطین پیش از تشکیل کشوری مستقل خواست بیش از 80 درصد فلسطینیان است. همچنین بیش از 90 درصد از آنها مایل به آغاز مذاکره بین جنبش‌های فتح وحماس در مورد شکل و حوزه فعالیت جنبش مقاومت می‌باشند. طرح صلح «نقشه‌راه‌» آمریکا از دیدگاه بیش از 60 درصد از مردم فلسطین تضمین کننده پایان اشغالگری سرزمین‌هایشان از سوی صهیونیست‌ها نخواهد بود.

    طرح صلح «نقشه‌راه‌» آمریکا از دیدگاه بیش از 60 درصد از مردم فلسطین تضمین کننده پایان اشغالگری سرزمین‌هایشان از سوی صهیونیست‌ها نخواهد بود.
    آنها همچنین امید اندکی به تحقق آمال ملی خود به وسیله کابینه جدید فلسطین دارند و 76 درصد از مردم کابینه جدید را ناتوان از این امر می‌پندارند.



    خبر
    نام منبع: مرکز رسانه‌ای فلسطین
    شماره مطلب: 641
    دفعات دیده شده: ۵۸۹ | آخرین مشاهده: ۱۲ ساعت پیش
jpg   استقلال فلسطین و حضور حماس خواست اصلی فلسطینیان | حجم فایل: 40.87 KB