Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رییس شرکت توتال فرانسه: توتال تسلیم فشار آمریکا برای تحریم تجاری ایران نخواهد شد رییس شرکت توتال فرانسه: توتال تسلیم فشار آمریکا برای تحریم تجاری ایران نخواهد شد
    شنبه ۸ مهر ۱۳۸۵ ساعت ۱۹:۲۶

    سایت عملیات روانی_رییس شرکت نفتی توتال فرانسه تاکید کرد ، این شرکت به سرمایه گذاریهای خود در پروژه های نفتی ایران ادامه خواهد داد و تسلیم فشارهای آمریکا برای اعمال تحریمهای تجاری بر ضد ایران نخواهد شد . تیری دسمارست در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه تصریح کرد : شرکت توتال به تصمیم آمریکا ، اروپا و دولت فرانسه در قبال ایران احترام می گذارد ولی قوانین آمریکا در مورد تحریم تجاری ایران ، تنها مربوط به شرکتهای آمریکایی است و ما از آن تبعیت نخواهیم کرد .

    سایت عملیات روانی_رییس شرکت نفتی توتال فرانسه تاکید کرد ، این شرکت به سرمایه گذاریهای خود در پروژه های نفتی ایران ادامه خواهد داد و تسلیم فشارهای آمریکا برای اعمال تحریمهای تجاری بر ضد ایران نخواهد شد . تیری دسمارست در مصاحبه با خبرگزاری فرانسه تصریح کرد : شرکت توتال به تصمیم آمریکا ، اروپا و دولت فرانسه در قبال ایران احترام می گذارد ولی قوانین آمریکا در مورد تحریم تجاری ایران ، تنها مربوط به شرکتهای آمریکایی است و ما از آن تبعیت نخواهیم کرد . شرکت توتال که چهارمین شرکت بزرگ انرژی جهان به شمار می رود ، قصد دارد با مشارکت شرکت اینپکس ژاپن در پروژه توسعه میدان نفتی آزادگان مشارکت نماید . وی در ادامه تصریح کرد : برای دستیابی به امنیت انرژی جهانی ، حضور ایران در بازار نفت و گاز الزامی است . ایران هم اکنون دومین ذخایر بزرگ نفت و گاز جهان را در اختیار دارد . سایر شرکتهای نفتی بین المللی از جمله رویال داچ شل ، استات اویل نروژ ، رپسول اسپانیا ، او ام وی اتریش ، انی ایتالیا و شرکتهای نفتی چین نیز از تبعیت از قوانین آمریکا بر ضد ایران ، خودداری می کنند .



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 6130
    دفعات دیده شده: ۸۶۵ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش