Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • یک شخصیت اسلامی انگلیس برخورد با اظهارات موهن پاپ را خواستارشد یک شخصیت اسلامی انگلیس برخورد با اظهارات موهن پاپ را خواستارشد
    شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۵ ساعت ۱۱:۰۴

    سایت عملیات روانی_دبیر کل اتحادیه بین المللی علمای مسلمان تاکید کرد: اظهارات اخیر پاپ واتیکان اهانتی عمدی است که هدف آن نهادن سرپوش دینی بر جنایت های سیاسی آمریکا در عراق و افغانستان وتهدید ایران و سوریه و سودان به چنین جنایتهایی است. محمد سلیم العوا خاطر نشان کرد: اظهارات پاپ احساسات تمام مسلمانان را جریحه دار کرد زیرا ما انتظار داشتیم وی در جایگاه جدید خود در راس کلیسای کاتولیک از تعقل و درک بیشتری در تعامل با اسلام و سایر ادیان برخوردار باشد.

    سایت عملیات روانی_دبیر کل اتحادیه بین المللی علمای مسلمان تاکید کرد: اظهارات اخیر پاپ واتیکان اهانتی عمدی است که هدف آن نهادن سرپوش دینی بر جنایت های سیاسی آمریکا در عراق و افغانستان وتهدید ایران و سوریه و سودان به چنین جنایتهایی است. محمد سلیم العوا خاطر نشان کرد: اظهارات پاپ احساسات تمام مسلمانان را جریحه دار کرد زیرا ما انتظار داشتیم وی در جایگاه جدید خود در راس کلیسای کاتولیک از تعقل و درک بیشتری در تعامل با اسلام و سایر ادیان برخوردار باشد. وی تاکید کرد: اتحادیه بین المللی علمای مسلمان این اظهارات ناشایست را که اهانت به مقام پیامبر ( ص ) و سوء برخورد با امت اسلامی به شمار می رود محکوم می کند. العوا افزود: من شخصا اهمیتی برای عذر خواهی کردن یا نکردن پاپ قائل نیستم چراکه اهانت صورت گرفته است.ولی مسلمانان باید مواضع روشن و مشخصی در قبال چگونگی برخورد با کاتولیک ها و نوع گفتگو با آنها اتخاذ کنند. دبیر کل اتحادیه بین المللی علمای مسلمان در ادامه تصریح کرد: اهانت پاپ به مسلمانان در قالب حمله شدیدی تلقی می شود که بر ضد اسلام صورت می گیرد که ضمن ان بوش اخیرا به اسلام نسبت فاشیسم داد و سه سال پیش نیز درباره به راه انداختن یک جنگ صلیبی سخن رانده بود. دبیر کل اتحادیه بین المللی علمای مسلمان در پایان از سفیران عرب و مسلمان در واتیکان خواست با پاپ دیدار کنند و شدیدترین انتقاد ممکن را به نام ملت های خود که در حال حاضر در آتش خشم می سوزند به وی ابلاغ کنند و به نمایندگی از رژیم های خود سخن نگویند زیرا دولت ها به شیوه ای ملایم با این مساله برخورد خواهند کرد همان گونه که با دیگر مشکلات برخورد کردند.



    خبر
    نام منبع: Scientific - Research Quarterly on Psychological Operations
    شماره مطلب: 5833
    دفعات دیده شده: ۸۴۹ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش