Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • مخالفت اکثر مردم آمریکا با سیاست های به اصطلاح ضد تروریستی بوش مخالفت اکثر مردم آمریکا با سیاست های به اصطلاح ضد تروریستی بوش
    چهارشنبه ۱ شهریور ۱۳۸۵ ساعت ۱۳:۰۲

    سایت عملیات روانی_ نتایج یک نظر سنجی نشان داد که علیرغم اصرار جورج بوش، رییس‌جمهوری آمریکا بر جدایی‌ناپذیر بودن جنگ در عراق با تلاش‌های ضدتروریستی واشنگتن، اکثریت مردم آمریکا دیگر این دو مساله را با یکدیگر مرتبط نمی‌دانند. روزنامه نیویورک تایمز با درج نتیجه این نظرسنجی که به طور مشترک با شبکه خبری `سی بی‌اس نیوز` انجام شده است، گزارش داد ‪ ۵۱‬درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند جنگ در عراق مقوله‌ای جدا از مقابله دولت آمریکا با تروریسم است.

    سایت عملیات روانی_ نتایج یک نظر سنجی نشان داد که علیرغم اصرار جورج بوش، رییس‌جمهوری آمریکا بر جدایی‌ناپذیر بودن جنگ در عراق با تلاش‌های ضدتروریستی واشنگتن، اکثریت مردم آمریکا دیگر این دو مساله را با یکدیگر مرتبط نمی‌دانند. روزنامه نیویورک تایمز با درج نتیجه این نظرسنجی که به طور مشترک با شبکه خبری `سی بی‌اس نیوز` انجام شده است، گزارش داد ‪ ۵۱‬درصد شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی گفتند جنگ در عراق مقوله‌ای جدا از مقابله دولت آمریکا با تروریسم است. این نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های سال ‪ ۲۰۰۲‬و اوایل ‪ ۲۰۰۳‬که طی آن اکثر آمریکاییان این دو مساله را با یکدیگر مرتبط دانسته بودند، تغییر قابل ملاحظه‌ای در افکار عمومی نشان می‌دهد. این روزنامه نوشت طبق نظرسنجی جدید، ‪ ۴۶‬درصد معتقدند دولت بوش توجه بیش از حدی به عراق دارد و به تروریست‌ها در نقاط دیگر اهمیت زیادی نمی‌دهد. ‪ ۵۳‬درصد این افراد نیز گفتند شروع این جنگ از ابتدا اشتباه بوده است و این در حالی است که در ماه ژوییه این رقم از ‪ ۴۸‬درصد تجاوز نمی‌کرد. براساس این گزارش، میزان تایید عملکرد بوش نیز درهمان حد ‪ ۳۶‬درصد باقی مانده است. جنگ در عراق که تاکنون مرگ دو هزار و ‪ ۶۱۰‬تن از نظامیان آمریکا را به دنبال داشته است، محبوبیت بوش را در میان آمریکاییان به شدت کاهش داده است.



    خبر
    نام منبع: New York Times
    شماره مطلب: 5479
    دفعات دیده شده: ۴۱۹ | آخرین مشاهده: ۱ روز پیش