Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • انتقاد دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی از سیاست تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و لبنان انتقاد دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی از سیاست تروریسم دولتی رژیم صهیونیستی علیه فلسطین و لبنان
    چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۸۵ ساعت ۶:۳۸

    سایت عملیات روانی_اکمال الدین احسان اوغلو با تروریسم دولتی خواندن حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سرزمین های فلسطینی و لبنان، از کشورهای اسلامی خواست از خود تحرک بیشتری نشان دهند. احسان اوغلو دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی در کنفرانس خبری در استانبول ترکیه تاکید کرد: حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین که صدها کشته و زخمی برجای گذاشت و زیر ساخت های شهری را تخریب کرد به معنای نقض تمام اصول و قوانین بین المللی است و با تعریف جنایت جنگی مطابقت دارد.

    سایت عملیات روانی_اکمال الدین احسان اوغلو با تروریسم دولتی خواندن حمله موشکی رژیم صهیونیستی به سرزمین های فلسطینی و لبنان، از کشورهای اسلامی خواست از خود تحرک بیشتری نشان دهند. احسان اوغلو دبیرکل سازمان کنفرانس اسلامی در کنفرانس خبری در استانبول ترکیه تاکید کرد: حملات رژیم صهیونیستی به لبنان و فلسطین که صدها کشته و زخمی برجای گذاشت و زیر ساخت های شهری را تخریب کرد به معنای نقض تمام اصول و قوانین بین المللی است و با تعریف جنایت جنگی مطابقت دارد. وی گفت آنچه که در لبنان و فلسطین صورت می گیرد در چارچوب تروریسم دولتی قرار دارد و جنایت واضح علیه انسانیت و جنایت جنگی محسوب می شود. وی درمورد درخواست کمیته اجرایی به برگزاری نشست فوق العاده سازمان کنفرانس اسلامی برای بررسی بحران خاورمیانه در مالزی گفت : اگر چه این سازمان قادر نیست رژیم صهیونیستی را تحریم کند اما ما از 57 عضو سازمان می خواهیم برای دستیابی به یک راه حل تلاش کنند . اوغلو تصریح کرد: امیدوارم کشورهای اسلامی در قبال این مسئله موضعی کاملا روشن و شفاف اتخاذ کند و کشورهای اسلامی به تعدادی از تدابیر و سیاستها در این راستا بیندیشند که کارایی لازم در سازمان ملل را داشته باشد. دبیر کل سازمان کنفرانس اسلامی سکوت تمام جهان دربرابر کشتار دهها کودک لبنانی درحمله موشکی رژیم صهیونیستی به روستای قانا را محکوم کرد و گفت : سازمان ملل نتوانست موضع محکومیت علنی علیه این حمله موشکی اسرائیل اتخاذ کند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فرانسه
    شماره مطلب: 5073
    دفعات دیده شده: ۷۰۹ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش