Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کاخ سفید از تایید خبر انتقال بمب های هوشمند به اسرائیل ازطریق انگلیس طفره رفت کاخ سفید از تایید خبر انتقال بمب های هوشمند به اسرائیل ازطریق انگلیس طفره رفت
    شنبه ۷ مرداد ۱۳۸۵ ساعت ۵:۵۰

    کاخ سفید از تایید خبر انتقال بمب های هوشمند به اسرائیل ازطریق انگلیس طفره رفت سایت عملیات روانی_ کاخ سفید کشمکش و اختلاف خود را با انگلیس در مورد احتمال استفاده از فرودگاه اسکتلندی برای انتقال بمب های هوشمند به اسرائیل را کم اهمیت تلقی کرد. تونی اسنو، سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت : این مسئله اسنادی است و به نظر می رسد که وزارت خارجه انگلیس معتقد است که اسناد و مدارکش تکمیل نشده است در حالی که وزارت خارجه آمریکا عکس این موضوع را اعتقاد دارد.

    کاخ سفید از تایید خبر انتقال بمب های هوشمند به اسرائیل ازطریق انگلیس طفره رفت سایت عملیات روانی_ کاخ سفید کشمکش و اختلاف خود را با انگلیس در مورد احتمال استفاده از فرودگاه اسکتلندی برای انتقال بمب های هوشمند به اسرائیل را کم اهمیت تلقی کرد. تونی اسنو، سخنگوی کاخ سفید به خبرنگاران گفت : این مسئله اسنادی است و به نظر می رسد که وزارت خارجه انگلیس معتقد است که اسناد و مدارکش تکمیل نشده است در حالی که وزارت خارجه آمریکا عکس این موضوع را اعتقاد دارد. سخنگوی وزارت خارجه انگلیس گفت: دولت متبوعش همچنان گزارشهای مطبوعاتی مبنی برتوقف دو فروند هواپیماهای ` ای 310 `حامل بمب های هوشمند که به واسطه اشعه لیزر هدایت می شوند در فرودگاه ` گلاسگو پرستویک` در اواخرهفته برای سوختگیری جهت عزیمت به اسرائیل را بررسی می کند. `مارگارت بکت` وزیر امور خارجه انگلیس چهارشنبه گذشته از این موضوع ابراز ناخرسندی کرد، افزود: در صورت تایید این موضوع رسما به واشنگتن اعتراض خواهد کرد. از اسنو در مورد امکان رد عملیات مشابه از سوی انگلیسی ها سئوال شد و وی پاسخ داد: من این موضوع را به این نحو که امور مشابه ای در گذشته و یا در آینده رخ خواهد داد تایید نمی کنم . به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، دو هواپیمای باری A310 حامل بمب های GBU-28 به مقصد اسرائیل در فرودگاه ` گلاسگو پرستویک` در اواخر هفته برای سوخت گیری فرود آمده اند. بر پایه گزارش های `دیلی تلگراف` و `دیلی میل`، دو هواپیمای دیگر نیز ظرف دو هفته بعد در پرستویک فرود خواهند آمد. در گزارش روزنامه تایمز آمده است :هواپیماهایی که در فرودگاه پرستویک فرود آمده اند، به پروازهای غیرنظامی اختصاص داده شده اند و مقامهای آمریکایی به مقامهای دولت انگلیس در مورد محتوای محموله های خطرناک خود اطلاع نداده بودند. رژیم صهیونیستی که از چهارشنبه 21 تیر جنگ تمام عیار و بی رحمانه ای را بر ضد لبنان و مناطق مسکونی وتاسیسات و زیر ساخت های این کشور به بهانه اسارت دو نظامی صهیونیست به دست رزمندگان حزب الله آغاز کرده است و در این تجاوزات ددمنشانه از انواع سلاحهای ممنوعه بین المللی که حامیان این رژیم ازجمله آمریکا، آلمان و انگلیس دراختیارش قرار داده اند بر ضد ملت بی دفاع لبنان استفاده می کند. انتقال سلاحهای کشتارجمعی توسط آمریکا برای رژیم صهیونیستی به منظور تداوم کشتار مردم بی دفاع لبنان و تخریب تاسیسات زیربنایی این کشور در حالی است که مقامهای کاخ سفید برای سرپوش گذاشتن بر نقش آشکار خود درجنگ افروزی رژیم صهیونیستی، اتهامات بی پایه و اساسی را علیه ایران وسوریه مبنی بر حمایت تسلیحاتی از حزب الله بارها تکرار کرده اند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فرانسه
    شماره مطلب: 4992
    دفعات دیده شده: ۷۲۰ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش