Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • گفت وگو با شهروندان سوری درباره جنگ تشرین /جنگ تشرین اسطوره شکست ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
    شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۰۱

     شهروندان سوری با تاکید بر جایگاه والای جنگ آزادی بخش تشرین در دل مردم سوریه تاکید کردند که این از یک سو اعتماد به نفس را به ملل عربی بازگرداند و از سوی دیگر اسطوره شکست ناپذیری اسرائیل را درهم شکست.   مردم سوریه امروز سی و نهمین سالروز جنگ آزادیبخش تشرین را که با همکاری دو ارتش سوریه و مصر عل

     شهروندان سوری با تاکید بر جایگاه والای جنگ آزادی بخش تشرین در دل مردم سوریه تاکید کردند که این از یک سو اعتماد به نفس را به ملل عربی بازگرداند و از سوی دیگر اسطوره شکست ناپذیری اسرائیل را درهم شکست.

    خبرگزاری فارس: جنگ تشرین اسطوره شکست ناپذیری اسرائیل را درهم شکست

      مردم سوریه امروز سی و نهمین سالروز جنگ آزادیبخش تشرین را که با همکاری دو ارتش سوریه و مصر علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت و با امضای توافقنامه بین سوریه و رژیم صهیونیستی و بازگرداندن شهر القنیطره توسط سوریه و کرانه شرقی کانال سوئز توسط مصر به پایان رسید را گرامی می دارند.

    جنگ آزادی بخش تشرین دارای اهمیت و ارزش و جایگاه معنوی بسیاری نزد مردم سوریه است است، چون مردم سوریه بر این باورند که این جنگ شکوه و هیبت رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

    در این راستا خبرگزاری فارس با شماری از شهروندان سوری درباره این جنگ به گفت وگو نشست و آنها در سخنان خود درباره اهمیت این جنگ و ارزش معنوی و جایگاه ان در دل هایشان سخن گفتند.

    جنگ تشرین اولین جنگی بود که در آن شکوه و عظمت اسرائیل در هم شکست

    در این ارتباط یک شهروند سوری در گفت وگو با فارس تاکید کرد که جنگ تشرین اولین جنگی بود که در آن شکوه و عظمت اسرائیل در هم شکست و این پیروزی با جنگ ژوئیه بار دیگر تجدید شد و پیروزی سوم و نزدیک ما از بین رفتن اسرائیل از صفحه روزگار خواهد بود.

    جنگ تشرین آغاز پیروزی اعراب بر اسرائیل و فرو ریختن اسطوره شکست ناپذیری اسرائیل است

     

    همچنین یک شهروند دیگر گفت که ششم تشرین آغاز پیروزی اعراب بر اسرائیل و فرو ریختن اسطوره شکست ناپذیری اسرائیل است که پس از آن شاهد پیروزی سال 2000 و سپس 2006 بودیم و این بار نوبت به پیروزی کامل بر اسرائیل و آزادی فلسطین اشغالی است.

    جنگ تشرین به فرماندهی «حافظ اسد» اعتماد به نفس را به ملل عربی و مردم سوریه بازگرداند

    اما یک شهروند سوری دیگر نیز تاکید کرد که جنگ آزادیبخش تشرین به فرماندهی «حافظ اسد»، رئیس جمهوری راحل سوریه اعتماد به نفس را به ملل عربی به طور عام و مردم سوریه به طور خاص بازگرداند و این جنگ، جنگی بود که امت عربی در آن متحد و بر دشمن صهیونیستی پیروز شد.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 21023
    دفعات دیده شده: ۹۸۵ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش