Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • کارشناس سیاسی اسرائیل: نتانیاهو دیوانه است و نیاز به درمان دارد
    پنج‌شنبه ۶ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۴۲

     تحلیلگر و کارشناس سیاسی رژیم صهیونیستی در روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» تاکید کرد «بنیامین نتانیاهو» فاقد سلامت روانی است و صلاحیت رهبری اسرائیل را ندارد. به گزارش خبرگزاری سما، «تسافی ریخلفسکی» نوشت که نتانیاهو همان راهی را در پیش گرفته است که «مناخیم بگین» نخست وزیر اسبق اسرائیل در آخرین روز


     تحلیلگر و کارشناس سیاسی رژیم صهیونیستی در روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» تاکید کرد «بنیامین نتانیاهو» فاقد سلامت روانی است و صلاحیت رهبری اسرائیل را ندارد.

    خبرگزاری فارس: کارشناس سیاسی اسرائیل: نتانیاهو دیوانه است و نیاز به درمان دارد


    به گزارش خبرگزاری سما، «تسافی ریخلفسکی» نوشت که نتانیاهو همان راهی را در پیش گرفته است که «مناخیم بگین» نخست وزیر اسبق اسرائیل در آخرین روزهای حکومتش در پیش گرفته بود به گونه ای که وی دچار فراموشی و بیماری های ناشی از پیری بود اما این موضوع را به مدت چند هفته از اسرائیلی ها و وزرا و روسای نهادهای امنیتی مخفی کرده بود اما بعدها این حقیقت آشکار و مردم نسبت به وی دیدگاه منفی داشتند.

    ریخلفسکی افزود: نتانیاهو نیز صلاحیت خود را از دست داده است و این را تعدادی از وزرا می دانند و به همین دلیل اگر نتانیاهو دستور حمله به ایران را بدون موافقت آمریکا صادر کند در آن صورت بار این مشکلات بر دوش روسای نهادهای امنیتی خواهد بود.

    وی در ادامه به دخالت های نتانیاهو در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و اختلافات راهبردی با آمریکا اشاره کرد و افزود: این اختلافات به نابودی ائتلاف راهبردی با آمریکا منجر خواهد شد و مسئول همه این موارد تنها یک نفر و آن هم شخص نخست وزیر است.

    ریخلفسکی همچنین نوشت که نتانیاهو نمی خواهد اعتراف کند صلاحیت خود را از دست داده است و هر قدر که شکست دل بستن نتانیاهو به «میت رامنی» نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا آشکارتر می شود، اظهارات تند و رفتارهای غیرمتعادل وی نیز بیشتر می شود که ممکن است وجود اسرائیل را به خطر بیاندازد.

    وی در پایان اشاره کرد که ضرورت دارد نتانیاهو مورد معاینه روانی قرار گیرد تا اسرائیلی ها بهای دیوانگی وی را پرداخت نکنند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 20966
    دفعات دیده شده: ۸۸۹ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش