Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • فوزی برهوم سخنگوی حماس :عبوراسرائیل از خطوط قرمز/ وقت قیام فراگیر برای آزادی قدس رسیده است
    پنج‌شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲:۳۹

     سخنگوی حماس با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس همه خط وط قرمز را زیر پا گذاشته اقدامات کشورهای عربی و اسلامی برای آزادسازی قدس شریف را ناکافی خواند.


     سخنگوی حماس با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس همه خط وط قرمز را زیر پا گذاشته اقدامات کشورهای عربی و اسلامی برای آزادسازی قدس شریف را ناکافی خواند.

    خبرگزاری فارس: عبوراسرائیل از خطوط قرمز/ وقت قیام فراگیر برای آزادی قدس رسیده است



    "فوزی برهوم" سخنگوی رسمی جنبش حماس با گرامیداشت روز جهانی قدس تاکید کرد که هر روزی که در آن قدس شریف در اشغال صهیونیست ها باشد روز جهانی قدس است و لذا ملاحظه می کنید که عملیات یهودی سازی قبله نخست مسلمانان همه روز توسط دشمن صهیونیستی در جریان است.

    وی با بیان اینکه درد و رنج های فلسطینیان تا آزاد سازی همه سرزمین های اشغالی از چنگال دشمن صهیونیستی ادامه می یابد به مناسبت روز جهانی قدس بر ضرورت قیام ملت های مسلمان جهت یاری رساندن به قدس شریف تاکید کرد و خطاب به جهانیان گفت: وقت آن رسیده که قیام هایی فراگیر به رهبری رهبران اسلامی و افرادی که برای آرمان فلسطین اهمیت قائل هستند، جهت پایان دادن به اشغال مقدسات اسلامی صورت پذیرد.

    این عضو بارز جنبش مقاومت اسلامی فلسطیثن (حماس) تاکید کرد که فهم این موضوع برای یک شهروند فلسطینی سخت است که مشاهده کند قدس  شریف در معرض ویرانی و یهودی سازی است ولی در مقابل  پرچم صهیونیست ها در سرزمین های اسلامی برافراشته شده باشد. این موضوع با وابستگی یک مسلمان به قدس شریف در تناقض است و ضروری است که این مرحله به نفع آرمان فلسطین و به نفع قدس شریف تغییر یابد و تاکید می کنم که رژیم صهیونیستی باید در گوشه ای محاصره و منزوی شود.

    برهوم با تاکید بر اینکه تظاهرات کنندگان روز جهانی قدس بایستی پیامی آشکار به جهان ارسال کنند، گفت: در روز جهانی قدس باید بر فلسطینی بودن قدس شریف تاکید کنیم و به همگان اعلام کنیم که دیده همه جهانیان و ملت های اسلامی و عربی به سمت این نماد اسلامی دوخته خواهد ماند.

    وی با بیان اینکه ملت های اسلامی و عربی اجازه نمی دهند قدس شریف تحت اشغال بماند، گفت: فعالیت های امت ها و مبارزان فلسطینی بالاخره روزی به ثمر می نشیند و دشمن صهیونیستی شکست سختی را متحمل خواهد شد.

    برهوم با ابراز امیدواری نسبت به تحقق آشتی ملی فلسطینیان گفت: آشتی گروه های فلسطینی به نفع تمامی ملت فلسطین است و این یک استراتژی است که جنبش حماس به دنبال تحقق آن است چرا که مساله فلسطین اکنون با چالش های مهمی روبرو است و بایستی با قدرت تمام در برابر این چالش ها ایستاد.

    این رهبر فلسطینی لزوم بسیج همه قوای اسلامی و عربی در رویارویی با رژیم صهیونیستی را تاکید کرد و افزود: لازم است که هر چه سریعتر دشمن صهیونیستی را در همه زمینه ها از جمله زمینه های رسانه ای سیاسی و حضور مردمی محاصره کنیم.

    وی با مطرح ساختن سؤالی مبنی بر اینکه "چگونه می شود که قدس شریف و نمادهای اسلامی توسط صهیونیست ها یهودی می شود و پرچم های صهیونیستی بر فراز آنها به اهتزاز در می آید ولی مسلمانان هیچ حرکتی نمی کنند؟" لزوم اتحاد مواضع شجاعانه از سوی برخی رهبران اسلامی و عربی در قبال جنایاتی که در فلسطین رخ میدهد را خواستار شد و افزود: همه این امور ضرورت پایان دادن به مرحله گذشته و آغاز مرحله ای جدید در تاریخ آرمان فلسطین را تاکید می کنند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 20636
    دفعات دیده شده: ۸۷۹ | آخرین مشاهده: ۲۴ ساعت پیش