Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • 45روز زندان برای سرباز صهیونیستی متهم به قتل دو زن بیگناه فلسطینی
    یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۶

     ارتش رژیم صهیونیستی و رسانه های محلی اعلام کردند، یک سرباز اسرائیلی که دو زن حامل پرچم سفید را کشته بود، تنها به 45 روز زندان محکوم شد.


     ارتش رژیم صهیونیستی و رسانه های محلی اعلام کردند، یک سرباز اسرائیلی که دو زن حامل پرچم سفید را کشته بود، تنها به 45 روز زندان محکوم شد.

    1391/05/22 - 07:52

    به گزارش تارنمای پایگاه خبری الاهرام، این سرباز تک تیرانداز که در رسانه های رژیم صهیونیستی تحت عنوان 'گروهبان دوم اس.' معرفی شد، در سال 2010 به دلیل تیراندازی به 'ریاح ابو حجاج' یک زن 64 ساله و 'ماجده ابوحجاج' دختر 37 ساله وی در جریان جنگ 22روزه غزه، با اتهام قتل غیرعمد روبه رو شده بود.

    با وجود این، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اتهام این سرباز روز یکشنبه به استفاده غیرقانونی از سلاح تغییر یافت.

    رسانه ها گزارش دادند، بدین ترتیب این سرباز تنها با مجازات حبس به مدت 45 روز روبه رو خواهد شد.

    بر اساس گزارشی که گروه حقوق بشر اسرائیلی 'بتسلیم' منتشر کرده است، تیراندازی مرگبار 4 ژانویه 2009 زمانی به وقوع پیوست که خانواده ابو حجاج بعد از اینکه خانه شان هدف خمپاره های یک تانک اسرائیلی قرار گرفت، از آن خارج شدند.

    در این گزارش آمده است: هنگامی که آنها (خانواده ابوحجاج) تانکی را در فاصله 150 متری خود دیدند، دو تن از اعضای این خانواده پرچم سفید تکان داده و کودکان روی زمین نشستند.

    در ادامه این گزارش آمده است: ناگهان و بدون هیچ هشداری، گلوله هایی به سمت ساکنین شلیک شد که در پی آن ماجده ابوحجاج، دختر خانواده در دم جان سپرد و مادر وی نیز مدتی بعد به دلیل شد جراحات وارده بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

    این رویداد از مواردی بود که در گزارش موسوم به 'گلدستون' سازمان ملل از موارد جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در جریان جنگ 22 روزه غزه شمرده شد.

    این تنها یک مورد از موارد اتهامی علیه رژیم صهیونیستی مبنی بر جنایات جنگی این رژیم علیه مردم غزه است. ارتش رژیم صهیونیستی در سال 2010 زمانی که تک تیر انداز این رژیم با اتهام قتل غیر عمد روبرو شد، بسیاری دیگر از موارد مشابه را رد کرد و طی بیانیه ای ادعا کرد که در موارد دیگر مدارک کافی برای انجام اقدامات قانونی وجود ندارد.

    اسرائیل سپس همین یک مورد اتهامی علیه سرباز این رژیم را نیز از قتل غیر عمد به اتهام مضحک استفاده غیرقانونی از اسلحه تغییر داد تا سرباز مزبور با مجازات کمتری روبرو شود.

    رژیم صهیونیستی در حالی یک سرباز این رژیم را به دلیل قتل دو زن غیرنظامی به 45 روز حبس محکوم کرده است که صدها اسیر فلسطینی بدون اینکه حتی با اتهامی روبرو باشند سالهاست که در زندان های این رژیم در بند هستند.



    خبر
    نام منبع: ایرنا
    شماره مطلب: 20600
    دفعات دیده شده: ۱۱۴۸ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش