Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • هنیه رژیم صهیونیستی را به دست داشتن در حمله سینا متهم کرد
    جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۸

     'اسماعیل هنیه' نخست وزیر دولت مردمی فلسطین در نوار غزه، تاکید کرد که سناریوی حمله مسلحانه به ارتش مصر در سینا نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در آن دست داشته است.



     'اسماعیل هنیه' نخست وزیر دولت مردمی فلسطین در نوار غزه، تاکید کرد که سناریوی حمله مسلحانه به ارتش مصر در سینا نشان می دهد که رژیم صهیونیستی در آن دست داشته است.

    1391/05/20 - 00:55

    به گزارش خبرگزاری فرانسه، هنیه در سخنانی در مراسم افطار اسرای آزاد شده از زندانهای رژیم صهیونیستی در غزه با تکذیب هر گونه دخالت گروههای فلسطینی در غزه در این حادثه، سود برنده اصلی از این حادثه را رژیم اشغالگر اسرائیل دانست.

    هنیه گفت: غزه از جنایت زشتی که در سینا رخ داد مبراست. تحقیقات امنیتی ما نشان داد هیچ طرفی از نوار غزه در این حادثه دست نداشته است.

    وی افزود: سناریوی این جنایت ووقایع پیش از آن نشان دهنده دخالت رژیم اشغالگر برای تحقق اهداف سیاسی و امنیتی، بر هم زدن اوضاع در سینا، مشکل آفرینی برای حکومت جدید مصر، ایجاد ناامنی در مرز مصر وفلسطین اشغالی وناکام گذاشتن تلاشهای رفع محاصره غزه است.

    نخست وزیر منتخب فلسطین افزود: نوار غزه منبعی برای صلح و ثبات مصر خواهد بود و عوامل حادثه کشتار سینا برای تداوم محاصره تحمیلی علیه نوار غزه تلاش می کنند.

    هنیه متعهد شد هر اقدامی را که لازم باشد برای تکمیل تحقیقات ارتش و دستگاه امنیتی مصر درباره حادثه خونبار شبه جزیره سینا که در آن 16 سرباز مصری کشته شدند انجام دهد.

    وی همچنین از مصر خواست گذرگاه مرزی رفح را بار دیگر به روی فلسطینیان ساکن نوار غزه بگشاید.

    از سوی دیگر 'صلاح البردویل' از رهبران جنبش مقاومت اسلامی 'حماس' در یک بیانیه مطبوعاتی تاکید کرد که تماسهای مداوم بین حماس و مقامات مصری تاکنون هیچ ارتباطی را بین جنایت در منطقه سینا با نوار غزه نشان نداده وقاهره در این زمینه هیچ درخواست معینی از دولت غزه نداشته است .



    خبر
    نام منبع: ایرنا
    شماره مطلب: 20578
    دفعات دیده شده: ۱۰۳۸ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش