Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • الشرق: حمله اخیر در منطقه سینا کار صهیونیست ها است
    جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۱

    روزنامه الشرق در مقاله ای نوشت در واکنش به حمله اخیر در منطقه سینا که کار صهیونیست ها است، باید محاصره غزه شکسته شود. پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق چاپ قطر در مقاله ای به قلم عدنان سلیم ابوهلیل با عنوان «تجاوز سینا تنها کار صهیونیست ها است» به حمله اخیر به نیروهای مرزی مصر در صحرای سینا اشاره کرد و نوشت این حمله که هیچ طرفی تاکنون مسئولیت آن را به عهده نگرفته و سوالات زیادی درباره عامل آن وجود دارد، همه را شوکه کرده است. این عملیات کثیف

    روزنامه الشرق در مقاله ای نوشت در واکنش به حمله اخیر در منطقه سینا که کار صهیونیست ها است، باید محاصره غزه شکسته شود.
    پایگاه اینترنتی روزنامه الشرق چاپ قطر در مقاله ای به قلم عدنان سلیم ابوهلیل با عنوان «تجاوز سینا تنها کار صهیونیست ها است» به حمله اخیر به نیروهای مرزی مصر در صحرای سینا اشاره کرد و نوشت این حمله که هیچ طرفی تاکنون مسئولیت آن را به عهده نگرفته و سوالات زیادی درباره عامل آن وجود دارد، همه را شوکه کرده است.
    این عملیات کثیف به اندازه ای که مومنان را ناراحت کرد، دشمن صیهونیستی و طرفداران آن را که نتوانستند شادی خود را پنهان کنند، خوشحال کرد.
    نویسنده مقاله با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی جنایتکار به همه مناطق دنیا تروریسم صادر کرده است، افزود دشمن از این حمله خوشحال شده است و حق دارد که خوشحال باشد زیرا عاملان این حمله نظامیان مصری را کشته اند و این حمله در نزدیکی مرز غزه که جنبش حماس بر آن حکومت می کند رخ داده است و این باعث می شود بسیاری از کسانی که از جزئیات اطلاعی ندارند و تفاوت بین ایده ها و گرایش ها را نمی دانند آماده پذیرش اتهام علیه فلسطینی ها در این زمینه باشند. دشمن از این حمله شاد شده است زیرا این اقدام موانع بسیاری در برابر ریاست جمهوری مصر برای شکستن حلقه محاصره غزه ایجاد کرد و امیدهایی را که با شکل گیری انقلاب و به قدرت رسیدن اخوان المسلمین و تماس های اخیر میان غزه و قاهره به وجود آمد، از بین برد.
    یهودیان از این عملیات خوشحال شدند زیرا به نظر آنها این عملیات، شورای نظامی را به عرصه سیاسی و امنیتی مصر بازخواهد گرداند.
    نویسنده در پایان نوشت این تجاوز کثیف تنها کار صهیونیست ها می تواند باشد و نباید پاسخ به آن مطابق با تمایل صهیونیست ها باشد. نظام انقلابی جدید مصر باید افکار عمومی مردمی را به این سمت سوق دهد نه اینکه به سمت کاری گرایش پیدا کند که رژیم سرنگون شده انجام نداد و آن تخریب تونل ها و تشدید محاصره غزه یا هماهنگی اطلاعاتی بیشتر با اشغالگران است.
    پاسخ واقعی به این اقدام باید با شکستن حلقه محاصره غزه و هماهنگی بیشتر با دولت برادر در این منطقه صورت گیرد و نباید به عناصر باقیمانده رژیم سابق فرصت بازگشت به عرصه سیاسی و رسانه ای داده شود.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 20573
    دفعات دیده شده: ۹۰۸ | آخرین مشاهده: ۵ روز پیش