Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • هویت قاتل معبد ویسکانسین شناسایی شد/نظامی سابق آمریکا مظنون به تیراندازی در معبد سیک های "ویسکانسین"
    دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲:۰۹

     یک مقام آگاه دولت فدرال هویت مظنون به تیراندازی روز گذشته در معبد ویسکانسین را اعلام کرد و گفت که وی نظامی سابق ارتش آمریکا بوده است. به گزارش خبرگزاری "آسوشیتدپرس"، یکی از مقامات دولت فدرال آمریکا اعلام کرد که یک نظامی 40 ساله سابق این کشور به نام "وید مایکل پیج"، فرد مسلح مظنون به تیراندازی و گروگان گیری ای بوده ا

     یک مقام آگاه دولت فدرال هویت مظنون به تیراندازی روز گذشته در معبد ویسکانسین را اعلام کرد و گفت که وی نظامی سابق ارتش آمریکا بوده است.
    خبرگزاری فارس: نظامی سابق آمریکا مظنون به تیراندازی در معبد سیک های "ویسکانسین"

    به گزارش خبرگزاری "آسوشیتدپرس"، یکی از مقامات دولت فدرال آمریکا اعلام کرد که یک نظامی 40 ساله سابق این کشور به نام "وید مایکل پیج"، فرد مسلح مظنون به تیراندازی و گروگان گیری ای بوده است که شب گذشته در یکی از معابد سیک ها در نزدیکی شهر "میلواکی" ایالت "ویسکانسین" آمریکا صورت گرفت و دست کم 7 کشته و 20 زخمی بر جای گذاشت.

    این مقام آمریکایی تمایلی به افشای نام خود نداشت و اعلام کرد که اجازه ندارد در شرایطی که تحقیقات ادامه دارد، درباره این موضوع صحبت کند.

    خبرگزاری "رویترز" نیز به مقل از منابع نظامی آمریکایی نوشته است که تیرانداز معبد ویسکانسین در سال 1998 میلادی به دلیل سوء رفتار در ارتش تنزل رتبه داشته و سپس از ارتش اخراج شده بود.

    شاهدان عینی فرد مسلح این تیراندازی را فردی تاس و سفید پوست توصیف کرده اند که صبح روز یکشنبه وارد معبد شده و شروع به تیراندازی کرده است.

    پلیس اعلام کرده است که این فرد مسلح از یک هفت تیر نیمه خودکار استفاده کرده است؛ این اسلحه در محل حاثده پیدا شد.

    این تیراندازی در حالی در یکی از معابد "سیک ها" در ایالت ویسکانسین آمریکا رخ داد که بیش از 100 نفر در این معبد برای انجام آیین های مذهبی جمع شده بودند؛ به گفته مقامات پلیس، حال سه فرد بزرگسال که از ناحیه صورت مورد اصابت گلوله قرار گرفته اند، وخیم گزارش شده است

    تیرانداز این معبد نیز در این حادثه با شلیک گلوله پلیس کشته شده است؛ گفته می شود که وی خواننده یک گروه موسیقی با عقاید نژاد پرستانه در ویسکانسین بوده است.

    ویسکانسین در سال 2011 میلادی قانون ارائه مجوز حمل اسلحه پنهان را به شهروندانش تصویب کرد و یکی از ایالت هایی است که آسان گیرانه ترین قوانین مربوط به اسلحه در آمریکا را داراست.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 20539
    دفعات دیده شده: ۸۶۱ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش