Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • تصاویری از اسلام مورد پسند آمریکا و اسرائیل
    چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۴

    "اسلام آمریکایی" اصطلاحی است که توسط امام خمینی (ره) برای توصیف نوعی "اسلام جعلی" استفاده می شد. این اصطلاح، بعدها کاربرد گسترده تری پیدا کرد و حتی در منازعات سیاسی مورد استفاده قرار گرفت.پیشینه این واژه سیاسی به دوران اول انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، یعنی هنگامی که امام خمینی در صحبت هایش از اسلام و نظام حاکم بر شیخ نشینان عرب در خلیج فارس و عربستان سعودی با عبارت منادیان "اسلام آمریکایی" اشاره کرد باز می گردد.اما اکنون کشور ترکیه و د



    "اسلام آمریکایی" اصطلاحی است که توسط امام خمینی (ره) برای توصیف نوعی "اسلام جعلی" استفاده می شد. این اصطلاح، بعدها کاربرد گسترده تری پیدا کرد و حتی در منازعات سیاسی مورد استفاده قرار گرفت.

    پیشینه این واژه سیاسی به دوران اول انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، یعنی هنگامی که امام خمینی در صحبت هایش از اسلام و نظام حاکم بر شیخ نشینان عرب در خلیج فارس و عربستان سعودی با عبارت منادیان "اسلام آمریکایی" اشاره کرد باز می گردد.

    اما اکنون کشور ترکیه و دولت به اصطلاح اسلامگرای آن حتی از حاکمان عرب نیز پیشی گرفته و به نمایندگان اصلی "اسلام آمریکایی" که می توان آن را "اسلام لیبرال" نامید، تبدیل شده اند.

    ایالات متحده آمریکا، رژیم صهیونیستی و دیگر کشورهای غربی مایلند که همه کشورهای اسلامی به نمونه ای مانند ترکیه تبدیل شوند. تصاویر موجود در این مطلب، گویای واقعیت این نوع از اسلام است.
     
     






















    خبر
    نام منبع: شیعه آنلاین
    شماره مطلب: 20409
    دفعات دیده شده: ۶۱۹ | آخرین مشاهده: ۷ روز پیش