Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • بحران اقتصادی بسیاری از خانواده های انگلیسی را مجبور به فرار می کند
    چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۲۰

    طرح ریاضتی دولت انگلیس و قطع خدمات اجتماعی، بسیاری را به فرار از کشور مجبور کرده است. به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ، خبرنگار شبکه چهار تلویزیون انگلیس گفت بحران اقتصادی و طرح ریاضتی دولت باعث شده است تا بودجه بسیاری از خدمات اجتماعی و رفاهی مردم قطع شود یا کاهش پیدا کند و همین زندگی را برای بسیاری از خانواده های کم درآمد دشوار کرده است. در چنین شرایطی عده ای ترجیح می دهند تا برای فرار از این وضع به کشورهای دیگر از جمله

    طرح ریاضتی دولت انگلیس و قطع خدمات اجتماعی، بسیاری را به فرار از کشور مجبور کرده است.
    به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر ، خبرنگار شبکه چهار تلویزیون انگلیس گفت بحران اقتصادی و طرح ریاضتی دولت باعث شده است تا بودجه بسیاری از خدمات اجتماعی و رفاهی مردم قطع شود یا کاهش پیدا کند و همین زندگی را برای بسیاری از خانواده های کم درآمد دشوار کرده است. در چنین شرایطی عده ای ترجیح می دهند تا برای فرار از این وضع به کشورهای دیگر از جمله ایرلند مهاجرت کنند. مردم از اینکه دولت برای جبران اشتباهات خود و زیاده خواهی بانکها و سیاستهای غلط دولتهای قبلی، آنها را با ریاضت اقتصادی تنبیه می کند بسیاری ناراضی هستند. تحقیقات نشان می دهد هم اکنون در مناطق مختلف اروپا خانواده های بسیاری هستند که از انگلیس فرار کرده اند. در این میان قربانیان اصلی کودکان هستند زیرا بر اساس مقررات انگلیس خانواده هایی که توان نگهداری کودکان خردسال خود را ندارند حق حضانت فرزندان خود را از دست می دهند و باید حضانت آن را به سازمان خدمات اجتماعی بدهند. همین باعث می شود تا خانواده های بیشتری از انگلیس فرار کنند.
    جان همینگ نماینده مجلس انگلیس از حزب لیبرال دموکرات گفت این وضع نشان می دهد که مقررات موجود مشکل دارند و مردم احساس می کنند عادلانه با آنها رفتار نمی شود و تنها راه حفظ خانواده را فرار از کشور می بینند. مشکل این است که نظام حاکم عملکرد درستی ندارد.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 20406
    دفعات دیده شده: ۶۹۷ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش