Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • لاوروف:آمریکا به طور مستقیم از تروریسم در سوریه حمایت می کند
    چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۶

    وزیر امور خارجه روسیه واکنش آمریکا در قبال انفجارهای دمشق را توجیه محض تروریسم خواند.به گزارش  راشاتودی، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه از مواضع واشنگتن و شورای امنیت در قبال حوادث تروریستی سوریه انتقاد کرد. وی در کنفرانسی مطبوعاتی در مسکو با اشاره به رویکرد دوگانه آمریکا در مورد تروریسم گفت: این اقدام تایید مستقیم تروریسم است، ما چطور باید این را تفسیر کنیم؟ وزیرامور  خارجه روسیه همچنین از خودداری شورای امنیت ا

    وزیر امور خارجه روسیه واکنش آمریکا در قبال انفجارهای دمشق را توجیه محض تروریسم خواند.

    به گزارش  راشاتودی، "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه از مواضع واشنگتن و شورای امنیت در قبال حوادث تروریستی سوریه انتقاد کرد.

    وی در کنفرانسی مطبوعاتی در مسکو با اشاره به رویکرد دوگانه آمریکا در مورد تروریسم گفت: این اقدام تایید مستقیم تروریسم است، ما چطور باید این را تفسیر کنیم؟ وزیرامور  خارجه روسیه همچنین از خودداری شورای امنیت از محکوم کردن اقدامات تروریستی سوریه ابراز شگفتی کرد.
     
    این در حالی است که "سوزان رایس" نماینده آمریکا در سازمان ملل حوادث تروریستی سوریه را دستاویزی برای مداخله در این کشور با استناد به ماده 7 منشور سازمان ملل کرد.
     
    به گفته لاوروف، برخورد دوگانه آمریکا و اروپا با حوادث تروریستی سوریه به این معنی است که "ما از چنین اقداماتی تا زمانی که شورای امنیت به خواسته ما عمل کند، حمایت می کنیم".
     
    گفتنی است در پی انفجار تروریستی دمشق که منجر به کشته شدن شماری از مقامات ارشد نظام سوریه شد، مقامات غربی این اقدام تروریستی مخالفان دمشق را نه تنها محکوم نکردند، بلکه به طور تلویحی از چنین اقداماتی حمایت کردند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری مهر
    شماره مطلب: 20404
    دفعات دیده شده: ۸۷۰ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش