Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رژیم صهیونیستی بخشی از درامدهای مالیاتی فلسطینیان را به تشکیلات خودگردان پرداخت کرد
    دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۲۰

    رژیم صهیونیستی برای حل بخشی از بحران تشکیلات خودگردان فلسطین بخشی از درامدهای مالیاتی فلسطینیان را به این تشکیلات پرداخت کرد.وزارت امور دارایی اسراییل 180 میلیون شکل معادل 45 میلیون دلار به تشکیلات خودگردان فلسطین پرداخت کرده است. این مبلغ که بخشی از درآمدهای مالیاتی است که رژیم صهیونیستی به جای تشکیلات خودگردان فلسطین آن را دریافت و نگهداری می کند ، روز جمعه و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در سرزمین های اشغالی فلسطین تحویل تشکیلات خودگرد

    رژیم صهیونیستی برای حل بخشی از بحران تشکیلات خودگردان فلسطین بخشی از درامدهای مالیاتی فلسطینیان را به این تشکیلات پرداخت کرد.
    وزارت امور دارایی اسراییل 180 میلیون شکل معادل 45 میلیون دلار به تشکیلات خودگردان فلسطین پرداخت کرده است. این مبلغ که بخشی از درآمدهای مالیاتی است که رژیم صهیونیستی به جای تشکیلات خودگردان فلسطین آن را دریافت و نگهداری می کند ، روز جمعه و پیش از آغاز ماه مبارک رمضان در سرزمین های اشغالی فلسطین تحویل تشکیلات خودگردان شد.
    در همین حال یکی از مسئولان رژیم صهیونیستی در این خصوص ابراز امیدواری کرد که این اقدام به بهبود فضای بین اسراییل و فلسطینیان کمک کند.
    به گزارش خبرگزاری شین هوا از قدس ، اسرائیل هر ماه حدود یکصد میلیون دلار به صورت عوارض گمرکی و مالیات دریافت و به تشکیلات خودگردان فلسطین تحویل می دهد و بارها به منظور مجبور کردن این تشکیلات به اتخاذ اقدامات مورد نظر خود ، از پرداخت این مبلغ خوداری کرده است . این درحالیست که تشکیلات خودگردان فلسطین در اداره امور مالی خود به ویژه پرداخت حقوق کارمندانش با مشکل جدی روبروست و اغلب پرداخت حقوق کارمندان فلسطینی به تاخیر می افتد.
    براساس گزارش های رسمی ، تشکیلات خودگردان فلسطین برای رفع نیازهای امنیتی خود سالانه به دستکم 300 میلیون دلار نیاز دارد و این درحالیست که درآمد سالانه این تشکیلات از 160 میلیون دلار تجاوز نمی کند.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 20381
    دفعات دیده شده: ۷۰۷ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش