Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • شعارهای ضد آمریکایی و ضد رژیم صهیونیستی دیروز در یمن طنین انداز شد
    شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۸

    شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی دیروز در یمن طنین انداز شد.به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، مردم یمن روز گذشته در خیابانهای این کشور تظاهرات برپاکردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهایی برضد آمریکا و اسرائیل سردادند و درعین حال بر لزوم سرنگونی ستونهای رژیم گذشته تاکید کردند. مردم یمن شعار می دادند «مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل». شعار دیگر مردم یمن این بود که « ملت خواهان سقوط نظام است». شرکت کنندگان در این تظاهرات

    شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر رژیم صهیونیستی دیروز در یمن طنین انداز شد.
    به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی ، مردم یمن روز گذشته در خیابانهای این کشور تظاهرات برپاکردند. شرکت کنندگان در این تظاهرات شعارهایی برضد آمریکا و اسرائیل سردادند و درعین حال بر لزوم سرنگونی ستونهای رژیم گذشته تاکید کردند. مردم یمن شعار می دادند «مرگ بر آمریکا » و « مرگ بر اسرائیل». شعار دیگر مردم یمن این بود که « ملت خواهان سقوط نظام است». شرکت کنندگان در این تظاهرات از آمریکا خواستند از مداخله در امور داخلی یمن خودداری کند. آنها خواستار پایان حملات آمریکا با استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین در جنوب یمن شدند. مردم یمن شعارهایی هم برضد عربستان سعودی سردادند. آنها خواهان اخراج سفیر سعودی از یمن شدند. این تظاهرات در شهر صعده در شمال یمن برپا شد. مردم یمن می گویند مقامات فاسد رژیم گذشته که همچنان در مسند قدرت هستند باید برکنار شوند. آنها بر ضرورت ریشه کنی فساد حکومتی در یمن تاکید داشتند.
    یک خانم یمنی در این تظاهرات گفت:« باید بستگان علی عبدالله صالح(رئیس جمهور سابق یمن) و افراد نزدیک به او از دستگاههای حکومتی کنار گذاشته شوند. انقلاب ما ادامه پیدا خواهد کرد تا اینکه به مطالباتمان پاسخ داده شود و ما بتوانیم یمن جدیدی را بنا کنیم.»
    یک شهروند دیگر یمنی گفت:« تازمانیکه مقامات فاسد در مسند قدرت باشند مذاکره برای رسیدن به آشتی ملی امکان پذیر نیست. تاوقتی اعضای خانواده علی عبدالله صالح همچنان در یمن باشند، ما نباید وارد مذاکرات شویم. خانواده های انقلابیون خواستار سرنگونی این افراد هستند. اگر این کار انجام شود، ما وارد گفتگوهای ملی خواهیم شد.»
    تظاهرات در یمن همچنان با شدت ادامه دارد. مردم یمن تاکید دارند تا زمانیکه همه خواسته های انقلابی تحقق پیدا کند به حرکت انقلابی خود ادامه خواهند داد. این درحالی است که جمال بن عمر، فرستاده ویژه سازمان ملل متحد به یمن در تلاش است گروههای مختلف حاضر در یمن را بر سر میز مذاکره بکشاند. وی از همه احزاب و گروههای سیاسی یمن درخواست کرده است با همکاری هم در مسیر انتقال قدرت در یمن حرکت کنند.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 20334
    دفعات دیده شده: ۷۹۹ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش