Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حبس کودک 6 ساله در آمریکا
    سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۱۸

    چند روز پس از شعارهای تبلیغاتی اوباما در حمایت از مهاجران غیرقانونی، اداره مهاجرت آمریکا از بازداشت کودکی 6 ساله به جرم ورود غیرقانونی به خاک این کشور خبر داد. به گزارش  شبکه سی.ان.ان نوشت: تنها چند ساعت پس از صحبت های اوباما در حمایت از مهاجران غیرقانونی، پلیس این کشور یک دختر 6 ساله را به اتهام ورود غیرقانونی به آمریکا دستگیر کرده و این کودک همچنان در بازداشت به سر می برد.   این کودک و 15 نفر دیگر که سوار بر یک خودروی ون


    چند روز پس از شعارهای تبلیغاتی اوباما در حمایت از مهاجران غیرقانونی، اداره مهاجرت آمریکا از بازداشت کودکی 6 ساله به جرم ورود غیرقانونی به خاک این کشور خبر داد.

    به گزارش  شبکه سی.ان.ان نوشت: تنها چند ساعت پس از صحبت های اوباما در حمایت از مهاجران غیرقانونی، پلیس این کشور یک دختر 6 ساله را به اتهام ورود غیرقانونی به آمریکا دستگیر کرده و این کودک همچنان در بازداشت به سر می برد.
     
    این کودک و 15 نفر دیگر که سوار بر یک خودروی ون در حال عبور از منطقه "ماریکوپا کانتی" بودند، از سوی کلانتری این منطقه به اتهام ورود غیرقانونی به آمریکا دستگیر شده اند.
     
    کلانتری پس از بازداشت، این کودک را به دفتر مهاجرت و گمرک آمریکا تحویل داده و به گفته "آمبر کارگیل" سخنگوی دفتر مهاجرت، این کودک که اهل السالوادور است، هم اکنون در بخش مراقبت و حفاظت دفتر سلامت و خدمات انسانی مرکز اسکان آوارگان نگهداری می شود.
     
    کلانتری منطقه ماریکوپا کانتی بیانیه ای را صادر کرده و اعلام کرده است که اکثر این گروه از دستگیر شدگان، همچنان در بازداشتگاه به سر می برند.
     
    روز جمعه باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در اظهاراتی که بسیاری آن را سیاسی و با اهداف انتخاباتی ارزیابی کردند، به حمایت از مهاجران غیرقانونی پرداخته و عنوان کرده بود که این افراد حق دارند در آمریکا زندگی و کار کنند.



    خبر
    نام منبع: رجانیوز
    شماره مطلب: 20094
    دفعات دیده شده: ۵۶۶ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش