Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • 25 درصد ساکنان سرزمینهای فلسطینی فقیرند
    یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰:۲۹

    آماری که روز یکشنبه منتشر شد نشان می دهد بیست و پنج درصد ساکنان سرزمینهای فلسطینی در سال دو هزار و یازده با فقر مواجه بوده اند که بیشتر آنها نیز ساکن نوار غزه هستند. دستگاه مرکزی آمار فلسطین در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود هفده ممیز هفت دهم درصد ساکنان کرانه باختری رود اردن و سی و هشت ممیز هشت دهم درصد ساکنان نوار غزه از فقر رنج می برند. این مرکز افزود نزدیک به دوازده ممیز نه دهم درصد ساکنان سرزمینهای فلسطینی با فقر شدید مواجهند. به

    آماری که روز یکشنبه منتشر شد نشان می دهد بیست و پنج درصد ساکنان سرزمینهای فلسطینی در سال دو هزار و یازده با فقر مواجه بوده اند که بیشتر آنها نیز ساکن نوار غزه هستند.
    دستگاه مرکزی آمار فلسطین در بیانیه ای با اعلام این خبر افزود هفده ممیز هفت دهم درصد ساکنان کرانه باختری رود اردن و سی و هشت ممیز هشت دهم درصد ساکنان نوار غزه از فقر رنج می برند.
    این مرکز افزود نزدیک به دوازده ممیز نه دهم درصد ساکنان سرزمینهای فلسطینی با فقر شدید مواجهند.
    به گزارش خبرگزاری شین هوا از رام الله ، در این گزارش آمده است خط فقر برای خانواده های پنج نفره ، درآمدی بالغ بر دو هزار و دویست و نود و سه شکل (نزدیک به ششصد و سی و هفت دلار) برای سال دو هزار و یازده در نظر گرفته شده است درحالی که خانواده های بسیار فقیر فقط پانصد و نه دلار درآمد داشته اند.
    در این بیانیه آمده است میزان متوسط سرانه هزینه ماهانه در سرزمینهای فلسطینی نزدیک به یکصد و پنجاه و هشت ممیز دو دهم دینار اردن (دویست و بیست و یک دلار) برآورد شده است که سرانه هزینه ماهانه در کرانه باختری رود اردن یکصد و هشتاد و هشت ممیز یک دهم دینار اردن (دویست و شصت و سه دلار) و در نوار غزه یکصد و نه ممیز هشت دهم دینار اردن (یکصد و پنجاه و سه دلار) است.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 19950
    دفعات دیده شده: ۶۵۱ | آخرین مشاهده: ۱ روز پیش