Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • با شعار "مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین" برگزار شد/تظاهرات ضدصهیونیستی در استانبول در سالروز حمله به کشتی مرمره آبی
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۳۰

     مردم مسلمان ترکیه در دومین روز مراسم یادبود شهدای کشتی مرمره آبی در استانبول با برپایی راهپیمایی تحت عنوان "آزادی قدس و یاد شهدای کشتی مرمره آبی" شعار مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین سردادند. مردم مسلمان ترکیه در دومین روز مراسم یادبود شهدای کشتی مرمره آبی در استانبول که به همت بنیاد کمک های انساندوستانه ترکیه موسوم به آی اچ اچ برگزار شد، با راهپیمایی از مقابل کشتی مرمره آبی به سوی میدان تقسیم تحت عنوان "آزادی قدس و یاد


     مردم مسلمان ترکیه در دومین روز مراسم یادبود شهدای کشتی مرمره آبی در استانبول با برپایی راهپیمایی تحت عنوان "آزادی قدس و یاد شهدای کشتی مرمره آبی" شعار مرگ بر اسرائیل و زنده باد فلسطین سردادند.

    خبرگزاری فارس: تظاهرات ضدصهیونیستی در استانبول در سالروز حمله به کشتی مرمره آبی

    مردم مسلمان ترکیه در دومین روز مراسم یادبود شهدای کشتی مرمره آبی در استانبول که به همت بنیاد کمک های انساندوستانه ترکیه موسوم به آی اچ اچ برگزار شد، با راهپیمایی از مقابل کشتی مرمره آبی به سوی میدان تقسیم تحت عنوان "آزادی قدس و یاد شهدای کشتی مرمره آبی"، شعارهای مرگ بر اسرائیل، زنده باد فلسطین آزاد، سلام از استانبول به غزه، مسجد الاقصی افتخار ماست، سردادند.

    در این راهپیمایی که به مناسبت یادبود شهدای حمله کماندوهای صهیونیستی به کشتی مرمره آبی و کشتار فعالان صلح ترکیه ای در دو سال پیش ترتیب داده شده بود، حضور گروهی مخالف بشار اسد در میان راهپیمایان و حمل ماکت رئیس جمهور ترکیه بر سر چوبه دار و شعارهایی علیه رژیم صهیونیستی جلب توجه می کرد.

    بلنت ایلدیریم رئیس بنیاد کمک های انساندوستانه ترکیه و یکی از حاضرین در کشتی مرمره آبی طی سخنانی تاکید کرد که هرگز از شکایت خود علیه رژیم صهیونیستی و عاملین و قاتلین فاجعه شبیخون به کشتی مرمره آبی دست بر نمی دارند. وی با اشاره به کیفرخواست دادستان جمهوری ترکیه علیه چهار تن از سران رژیم صهیونیستی تصریح کرد که گمان نشود که تنها این چهار جنایتکار محاکمه می شوند، چونکه تک تک افرادی که در این شبیخون شرکت داشته اند شناسایی شده و مورد محاکمه قرار خواهند گرفت، کما اینکه نگاه افکارعمومی جهان بر روی این پرونده و روند محاکمه آن است.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19828
    دفعات دیده شده: ۶۲۹ | آخرین مشاهده: ۷ روز پیش