Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حمله نیروهای پلیس آمریکا به معترضان در مینسوتا/ ۱۴ نفر دستگیر شدند حمله نیروهای پلیس آمریکا به معترضان در مینسوتا/ ۱۴ نفر دستگیر شدند
    جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۴

     نیروهای پلیس آمریکا در شهر مینسوتا با حمله به معترضان جنبش تسخیر در این شهر دست کم ۱۴ نفر از آنها را دستگیر کردند. به گزارش  پایگاه خبری "راوستوری"، پلیس آمریکا روز گذشته با حمله به معترضان جنبش "تسخیر مینسوتا" دست کم 14 نفر از آنها را دستگیر کرد. بنا بر این گزارش، معترضان جنبش تسخیر چهارشنبه شب (دیروز) مقابل یکی از خانه های توقیف شده به دلیل عدم بازپرداخت وام توسط صاحب آن تجمع کرده بودند تا اعتراض خود را به وضعیت


     نیروهای پلیس آمریکا در شهر مینسوتا با حمله به معترضان جنبش تسخیر در این شهر دست کم ۱۴ نفر از آنها را دستگیر کردند.


    به گزارش  پایگاه خبری "راوستوری"، پلیس آمریکا روز گذشته با حمله به معترضان جنبش "تسخیر مینسوتا" دست کم 14 نفر از آنها را دستگیر کرد.

    بنا بر این گزارش، معترضان جنبش تسخیر چهارشنبه شب (دیروز) مقابل یکی از خانه های توقیف شده به دلیل عدم بازپرداخت وام توسط صاحب آن تجمع کرده بودند تا اعتراض خود را به وضعیت اقتصادی ناگوار در آمریکا و عدم مدیریت مناسب رهبران این کشور اعلام کنند که گزارش های منتشر شده از حمله نیروهای پلیس و دستگیری 14 نفر از معترضان حکایت دارد.

    بنا بر بیانیه ای که جنبش تسخیر در مینسوتا منتشر کرده است، "در جدیدترین حادثه در میان اعتراضات مسالمت، نیروهای پلیس به شدت حمله ور شده و معترضان را دستگیر کردند.

    یکی از معترضان که در این تظاهرات حاضر بود، اعلام کرد: ما امیدوار بودیم که شهردار مینسوتا به شعارهای خود عمل کند، اما خشونت امروز پلیس نشان دارد که شهردار و نیروهای پلیس او تنها خدمتگذار بانک ها هستند و نه جامعه مردم این شهر.

    شاهدان عینی اعلام کردند: نیروهای پلیس حمله کننده به معترضان باتون داشته و از خشونت فیزیکی علیه معترضان استفاده کرده اند.

    اعتراضات جنبش تسخیر در آمریکا از ماه سپتامبر سال گذشته میلادی و با تجمع مردم مقابل ساختمان بورس این کشور در نیویورک آغاز شد و به شهرهای مختلف آمریکا و حتی اروپا گسترش یافت و از آن زمان تا کنون نیز همچنان ادامه دارد.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19824
    دفعات دیده شده: ۵۹۲ | آخرین مشاهده: ۱ روز پیش