Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • عامل تیراندازی سیاتل آمریکا خودکشی کرد
    پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۲۶

    مردی در شهر سیاتل آمریکا ساعاتی پس از کشتن پنج نفر و زخمی کردن یک نفر دیگر در برابر چشمان نیروهای پلیس خود کشی کرد.پلیس در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد ساعت یازده به وقت محلی مردی چهل ساله با یک تفنگ وارد رستورانی نزدیک دانشگاه سیاتل شد و به سوی مشتریان شلیک کرد. در این تیراندازی دو نفر در دم کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند که دو نفر آنها بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باختند. به گفته پلیس قاتل مردی سفید پوست بود و بلافاصله پس از تیراندا

    مردی در شهر سیاتل آمریکا ساعاتی پس از کشتن پنج نفر و زخمی کردن یک نفر دیگر در برابر چشمان نیروهای پلیس خود کشی کرد.
    پلیس در شبکه اجتماعی خود اعلام کرد ساعت یازده به وقت محلی مردی چهل ساله با یک تفنگ وارد رستورانی نزدیک دانشگاه سیاتل شد و به سوی مشتریان شلیک کرد. در این تیراندازی دو نفر در دم کشته و سه نفر دیگر زخمی شدند که دو نفر آنها بر اثر شدت جراحات در بیمارستان جان باختند.
    به گفته پلیس قاتل مردی سفید پوست بود و بلافاصله پس از تیراندازی گریخت و اندکی بعد پس از کشتن زنی در مرکز شهر خودروی او را سرقت کرد.
    به گزارش خبرگزاری فرانسه از سیاتل ،قاتل بعد ازظهر همان روز در غرب سیاتل شناسایی و از او درخواست شد خود را تسلیم کند اما در برابر چشم نیروهای پلیس به سر خود شلیک کرد و چهارشنبه شب در بیمارستان جان باخت.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 19806
    دفعات دیده شده: ۵۰۸ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش