Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • در اعتراض به شرایط نامناسب کاری صورت گرفت،تظاهرات سراسری آتش نشانان یونان در آتن
    پنج‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۷

     هزاران نفر از آتش نشان یونانی در اعتراض به طرح شرایط نامناسب کاری خود در مرکز "آتن" تظاهرات برپا کردند. به گزارش  شبکه یورونیوز، هزاران آتش نشان یونانی روز گذشته در اعتراض به تصمیم دولت خود مبنی بر عدم تجدید قراردادهایشان در مرکز "آتن" تظاهرات برپا کردند. اتحادیه سرویس آتش نشانی یونان می گوید بیش از 2 هزار نفر از آتش نشانان یونانی شامل این تصمیم می شوند و قراردادشان تمدید نمی شود. "نیکلائوس کرینوس" یکی از آتش نشانا


     هزاران نفر از آتش نشان یونانی در اعتراض به طرح شرایط نامناسب کاری خود در مرکز "آتن" تظاهرات برپا کردند.

    خبرگزاری فارس: تظاهرات سراسری آتش نشانان یونان در آتن

    به گزارش  شبکه یورونیوز، هزاران آتش نشان یونانی روز گذشته در اعتراض به تصمیم دولت خود مبنی بر عدم تجدید قراردادهایشان در مرکز "آتن" تظاهرات برپا کردند.

    اتحادیه سرویس آتش نشانی یونان می گوید بیش از 2 هزار نفر از آتش نشانان یونانی شامل این تصمیم می شوند و قراردادشان تمدید نمی شود.

    "نیکلائوس کرینوس" یکی از آتش نشانان معترض می گوید: از ژوئن سال گذشته تا کنون حقوقی دریافت نکرده ام و به این مفهوم است که ساعات کاری من به حدی نرسیده که حقوق بیکاری دریافت کنم. من 7سال در اینکار خدمت کردم، نمی دانم چه خبر است و چرا دوباره قراردادمان را تمدید نمی کنند.

    بر اساس این گزارش، دولت یونان برای جبران کسری بودجه و در چارچوب توافق با نهادهای مالی اروپایی و جهانی، اقدام به کاهش شدید هزینه های خود کرده است.

    انتخابات پارلمانی بدون نتیجه نیز یکی از عوامل بوده که این کشوررا دچار بحران سیاسی کرده است. قرار است در 17 ژوئن سال جاری میلادی انتخابات پارلمانی مجددی برگزار شود.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19805
    دفعات دیده شده: ۶۵۳ | آخرین مشاهده: ۱ روز پیش