Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • ارتش کنیا: آخرین شهر تحت کنترل الشباب سومالی به زودی سقوط می کند
    چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۵۶

    فرمانده ارتش کنیا که کشورش بخشی از نیروهای نظامی خود را برای مبارزه با گروه الشباب در سومالی مستقر کرده است روز چهارشنبه گفت نظامیان اتحادیه آفریقا ظرف سه ماه، آخرین شهر مهم تحت کنترل الشباب را تسخیر خواهند کرد.نیروهای نظامی اتحادیه آفریقا در ماه های اخیر توانستند کنترل بسیاری از مناطق سومالی را از دست گروه الشباب خارج کنند به گونه ای که جنگجویان الشباب تنها شهر بندری کیسمایو را به عنوان مهمترین شهر سومالی تحت کنترل دارند. ژنرال جولیوس

    فرمانده ارتش کنیا که کشورش بخشی از نیروهای نظامی خود را برای مبارزه با گروه الشباب در سومالی مستقر کرده است روز چهارشنبه گفت نظامیان اتحادیه آفریقا ظرف سه ماه، آخرین شهر مهم تحت کنترل الشباب را تسخیر خواهند کرد.
    نیروهای نظامی اتحادیه آفریقا در ماه های اخیر توانستند کنترل بسیاری از مناطق سومالی را از دست گروه الشباب خارج کنند به گونه ای که جنگجویان الشباب تنها شهر بندری کیسمایو را به عنوان مهمترین شهر سومالی تحت کنترل دارند.
    ژنرال جولیوس کارانگی فرمانده ارتش کنیا که نیروی نظامی کشورش در قالب نیروی یازده هزار نفری اتحادیه آفریقا در جنوب سومالی حضور دارند گفت در ماه های آینده فشارها علیه الشباب افزایش خواهد یافت و شهر کیسمایو تا قبل از پایان دوره فعالیت دولت فدرال موقت سومالی در تاریخ بیستم ماه اوت از کنترل این گروه خارج خواهد شد.
    به گزارش خبرگزاری فرانسه از نایروبی، مقامات نظامی و امنیتی کنیا پیش از این نیز در سخنانی درباره قریب الوقوع بودن شکست نهایی الشباب صحبت کرده اند.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 19788
    دفعات دیده شده: ۴۹۰ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش