Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • حزب الله لبنان:هیچ کدام از نزدیکان سیدحسن نصرالله ربوده نشده اند
    یکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۶

    حزب الله لبنان شایعات منتشره در برخی رسانه های مغرض در خصوص حضور نزدیکان دبیرکل حزب الله در میان ربوده شده های لبنانی را تکذیب کرد. به گزارش الانتقاد ، حزب الله لبنان در اطلاعیه ای با تکذیب شایعات منتشرشده مبنی بر حضور خواهرزاده سید حسن نصرالله دبیرکل این حزب در میان ربوده شدگان لبنانی در سوریه، این شایعات را تکذیب کرد.روابط عمومی حزب الله در این اطلاعیه تأکید کرده است که نه تنها خواهرزاده بلکه هیچ یک از بستگان سید حسن نصرالل

    حزب الله لبنان شایعات منتشره در برخی رسانه های مغرض در خصوص حضور نزدیکان دبیرکل حزب الله در میان ربوده شده های لبنانی را تکذیب کرد.

    به گزارش الانتقاد ، حزب الله لبنان در اطلاعیه ای با تکذیب شایعات منتشرشده مبنی بر حضور خواهرزاده سید حسن نصرالله دبیرکل این حزب در میان ربوده شدگان لبنانی در سوریه، این شایعات را تکذیب کرد.

    روابط عمومی حزب الله در این اطلاعیه تأکید کرده است که نه تنها خواهرزاده بلکه هیچ یک از بستگان سید حسن نصرالله در میان ربوده شدگان حضور ندارند.

    برخی رسانه های وابسته به محافل صهیونیستی ـ وهابی منطقه پس از مشاهده اثرگذاری تهدید و تعیین ضرب الاجل از سوی نصرالله برای آزادی ربوده شدگان در سوریه، اقدام به پخش چنین شایعاتی می کنند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19724
    دفعات دیده شده: ۷۰۳ | آخرین مشاهده: ۱۴ ساعت پیش