Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سخنگوی وزارت خارجه روسیه:تحریم های یک جانبه آمریکا کمکی به حل مسائل هسته ای ایران نمی کند
    جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۱۵

     سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد تحریم های یک جانبه کمکی به حل مسائل مربوط به برنامه هسته ای ایران نمی کند و تصمیم سنای آمریکا در این مورد در آستانه مذاکرات مهم ایران و گروه «1+5» در بغداد تعجب آور است. به گزارش خبرگزاری «نووستی»، "الکساندر لوکاشوویچ" سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه روز پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در مسکو تاکید کرد که اجرای تحریم های یک جانبه کمکی به رسیدن به توافقات در خصوص حل و فصل مسائل مربوط به ب

     سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد تحریم های یک جانبه کمکی به حل مسائل مربوط به برنامه هسته ای ایران نمی کند و تصمیم سنای آمریکا در این مورد در آستانه مذاکرات مهم ایران و گروه «1+5» در بغداد تعجب آور است.

    به گزارش خبرگزاری «نووستی»، "الکساندر لوکاشوویچ" سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه روز پنج شنبه در کنفرانس مطبوعاتی در مسکو تاکید کرد که اجرای تحریم های یک جانبه کمکی به رسیدن به توافقات در خصوص حل و فصل مسائل مربوط به برنامه هسته ای ایران نمی کند.

    لوکاشوویچ همچنین افزود: این واقعیت که تصمیم سنای آمریکا برای اعمال تحریم های مضاعف علیه ایران دقیقا در آستانه مذاکرات مقامات تهران و نمایندگان گروه «1+5» در بغداد اتخاذ شده، سئوالاتی را برای مقامات مسکو بوجود آورده است.

    وی یادآوری کرد: جای تعجب است که چنین اقدامی دقیقا در آستانه دور تعیین کننده ای از مذاکرات ایران و گروه «1+5» صورت گرفته است.

    سخنگوی وزارت خارجه روسیه در عین حال اعلام کرد که تحریم های یک جانبه برخی کشورهای غربی علیه ایران نباید منافع شرکت هایی که با جمهوری اسلامی همکاری دارند و در عین حال درخواست های شورای امنیت سازمان ملل متحد را نیز اجرا می کنند را در معرض خطر قرار دهد.

    لوکاشوویچ در پاسخ به این سئوال یکی از خبرنگاران در این خصوص که آیا شرکت های روسی تحت تاثیر تحریم های مضاعفی که اخیرا از سوی سنای آمریکا علیه ایران تصویب شده قرار خواهند گرفت، گفت: ما به همتایان آمریکایی خود دقیقا علامت داده ایم که چنین اقدامات یک جانبه ای نباید منافع شرکت هایی را در معرض خطر قرار دهد که بدون تردید در همکاری با جمهوری اسلامی ایران درخواست های شورای امنیت سازمان ملل متحد را رعایت می کنند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19680
    دفعات دیده شده: ۶۳۳ | آخرین مشاهده: ۱۶ ساعت پیش