Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • انتخابات ریاست جمهوری مصر/سقوط ابوالفتوح در انتخابات خارج / دیدار مشکوک سفیر عربستان با شفیق
    دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۱:۲۷

    محمد مرسی نامزد وابسته به گروه اخوان المسلمین صدرنشین نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خارج مصر شد.به گزارش  خبرگزاری فرانسه، بر اساس نتایج انتخابات ریاست جمهوری مصری های مقیم خارج از کشور محمد مرسی 106252 رای، عبدالمنعم ابوالفتوح با 77499 رای و حمدین صباحی با44727 رای در رده های اول تا سوم و عمرو موسی و احمد شفیق در رده بعدی هستند. محمد مرسی در عربستان توانست 68443 رای یعنی معادل 47 درصد آرای مصری های مقیم عربستان را ا



    محمد مرسی نامزد وابسته به گروه اخوان المسلمین صدرنشین نتایج انتخابات ریاست جمهوری در خارج مصر شد.

    به گزارش  خبرگزاری فرانسه، بر اساس نتایج انتخابات ریاست جمهوری مصری های مقیم خارج از کشور محمد مرسی 106252 رای، عبدالمنعم ابوالفتوح با 77499 رای و حمدین صباحی با44727 رای در رده های اول تا سوم و عمرو موسی و احمد شفیق در رده بعدی هستند.

    محمد مرسی در عربستان توانست 68443 رای یعنی معادل 47 درصد آرای مصری های مقیم عربستان را از آن خود کند و عبدالمنعم ابوالفتوح 26 درصد آرا را به خود اختصاص داد.

    خبر دیگر اینکه احمد قطان سفیر عربستان پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دیدار مشکوکی با احمد شفیق نامزد وابسته به رژیم سابق مصر در قاهره داشت که طی آن سفیر عربستان مدعی شد: ریاض به همه نامزدهای انتخابات مصر نگاه یکسانی دارد.

    شایان ذکر است که قرار است 50 میلیون مصری روزهای چهارشنبه و پنجشبه برای انتخاب اولین رئیس جمهوری پس از سرنگونی رژیم حسنی مبارک به پای صندوقهای رای بروند، انتخابات ریاست جمهوری در خارج از مصر زودتر از چهارشنبه آغاز شد.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری مهر
    شماره مطلب: 19607
    دفعات دیده شده: ۴۸۵ | آخرین مشاهده: ۳ روز پیش