Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • به رغم تحریم های آمریکا/سومین پالایشگاه ژاپنی هم قرارداد خرید نفت ایران را تمدید کرد
    جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱:۲۲

    رویترز اعلام کرد شرکت ژاپنی ایدمیتسو کوسان پس از دو شرکت شوا شل و کوسمو اویل و به رغم تحریم های آمریکا قرارداد نفتی خود با ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد. به گزارش  رویترز شرکت پالایشگاهی ایدمیتسو کوسان ژاپن قرارداد سالیانه خود برای خرید نفت ایران را تمدید کرده است. این شرکت سومین شرکت ژاپنی است که به رغم تحریم های آمریکا قرارداد نفتی خود با ایران را تمدید می کند.بر اساس این گزارش شرکت ایدمیتسو کوسان قراردادی برای وار

    رویترز اعلام کرد شرکت ژاپنی ایدمیتسو کوسان پس از دو شرکت شوا شل و کوسمو اویل و به رغم تحریم های آمریکا قرارداد نفتی خود با ایران را برای یک سال دیگر تمدید کرد.

    به گزارش  رویترز شرکت پالایشگاهی ایدمیتسو کوسان ژاپن قرارداد سالیانه خود برای خرید نفت ایران را تمدید کرده است. این شرکت سومین شرکت ژاپنی است که به رغم تحریم های آمریکا قرارداد نفتی خود با ایران را تمدید می کند.

    بر اساس این گزارش شرکت ایدمیتسو کوسان قراردادی برای واردات 7 هزار بشکه در روز نفت از ایران داشته که این قرارداد در ماه مارس به پایان رسیده اما مقامات این شرکت به رغم تحریم های آمریکا این قرارداد را برای یک سال دیگر تمدید کرده اند.

    در عین حال گفته می شود میزان واردات نفت این شرکت ژاپنی از ایران در قرارداد جدید کاهش یافته است. رئیس این شرکت در ماه مارس گفته بود احتمالا دولت ژاپن از ایدمیتسو کوسان خواهد خواست واردات نفت خود از ایران را 10 تا 20 درصد کاهش دهد.

    یک سخنگوی این شرکت تمدید قرارداد با ایران را مورد تایید قرار داد اما از تایید این که آیا واردات نفت از ایران کاهش یافته یا نه خودداری کرد. نفت ایران حدود یک تا دو درصد نیاز این شرکت را تامین می کند.

    بر اساس این گزارش دو شرکت شوا شل و کوسمو اویل که بزرگترین خریداران ژاپنی نفت ایران هستند نیز قراردادهای نفتی خود با ایران را تمدید کرده اند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19573
    دفعات دیده شده: ۶۷۴ | آخرین مشاهده: ۲۰ ساعت پیش