Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • اطلاعات هواپیمای امریکایی باعث مرگ سی و پنج جوان کرد در ترکیه شد
    پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰:۰۶

    مقامات امریکا به ارائه اطلاعات ناقص در خصوص بمباران منطقه ای مرزی در ترکیه اعتراف کردند.یک مقام مسئول در وزارت دفاع امریکا روز پنجشنبه اعلام کرد اطلاعاتی که یکی از هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی به دست آورده بود، به بماران منطقه ای کرد نشین در مرز ترکیه منجر شد.ماه دسامبر گذشته ، حمله هوایی ارتش ترکیه به منطقه ای در مرز ترکیه با عراق، به کشته شدن سی و پنج شهروند کرد ترکیه انجامید. در این عملیات، جنگنده های اف شانزده ارتش ترکیه، روز بیس

    مقامات امریکا به ارائه اطلاعات ناقص در خصوص بمباران منطقه ای مرزی در ترکیه اعتراف کردند.
    یک مقام مسئول در وزارت دفاع امریکا روز پنجشنبه اعلام کرد اطلاعاتی که یکی از هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی به دست آورده بود، به بماران منطقه ای کرد نشین در مرز ترکیه منجر شد.
    ماه دسامبر گذشته ، حمله هوایی ارتش ترکیه به منطقه ای در مرز ترکیه با عراق، به کشته شدن سی و پنج شهروند کرد ترکیه انجامید. در این عملیات، جنگنده های اف شانزده ارتش ترکیه، روز بیست و نهم دسامبر گذشته، سی و پنج جوان بین شانزده تا بیست ساله را کشتند. در حالی که این جوانان برای امرار معاش خود، اقدام به قاچاق سیگار و سوخت می کردند، هواپیماهای ترکیه آنها را با نیروهای جدایی طلب کرد اشتباه گرفتند و با بمباران محل، آنها را به کام مرگ فرو بردند.
    به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، یک مقام پنتاگون، وزارت دفاع امریکا، بدون ذکر نام، اظهار داشت امریکا، به کمک هواپیماهای بدون سرنشین quotation mark پریدیتور quotation mark ، اطلاعات شناسایی را در اختیار ارتش ترکیه قرار می دهد.
    وی، با اشاره به عملیات ماه دسامبر ارتش ترکیه، خاطر نشان کرد: «در این مورد خاص، هواپیماهای بدون سرنشین حضور گروهی از افراد را به همراه چهارپایان مشاهده کردند. این اطلاعات به ترک ها ارائه شد و هواپیماهای ما محل را ترک کردند. ما ارتباطی با این حمله نداشتیم و هنگام وقوع آن در منطقه نبودیم.»
    امریکا، که از متحدان ترکیه به شمار می آید، اواخر سال دو هزار و یازده، تعداد چهار فروند هواپیمای بدون سرنشین غیر مسلح خود از نوع quotation mark پریدیتور quotation mark را از شمال عراق به پایگاه نظامی اینجرلیک منتقل کرد تا در ارائه اطلاعات (نظامی) به ترکیه به خدمت گرفته شود.



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 19564
    دفعات دیده شده: ۵۰۶ | آخرین مشاهده: ۲۲ ساعت پیش