Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نیویورک تایمز گزارش داد/تلاش انگلیس برای به تعویق انداختن تحریم بیمه ای نفت ایران
    جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۶

     نیویورک تایمز با اشاره به بیانیه اخیر وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد این کشور در حال مذاکره با سایر اعضای اتحادیه اروپاست تا تحریم بیمه ای نفت ایران را شش ماه به تعویق بیندازد. به گزارش  نیویورک تایمز، دولت انگلیس اعلام کرد در حال مذاکره با سایر اعضای اتحادیه اروپاست تا محدودیت تحریم بیمه ای ایران را که قرار است


     نیویورک تایمز با اشاره به بیانیه اخیر وزارت خارجه انگلیس اعلام کرد این کشور در حال مذاکره با سایر اعضای اتحادیه اروپاست تا تحریم بیمه ای نفت ایران را شش ماه به تعویق بیندازد.

    خبرگزاری فارس: تلاش انگلیس برای به تعویق انداختن تحریم بیمه ای نفت ایران

    به گزارش  نیویورک تایمز، دولت انگلیس اعلام کرد در حال مذاکره با سایر اعضای اتحادیه اروپاست تا محدودیت تحریم بیمه ای ایران را که قرار است از اول جولای اجرایی شود به تعویق بیندازد.

    وزرات خارجه انگلیس روز گذشته در بیانیه ای اعلام کرد به رهیافتی دو سویه شامل تعامل و فشار فزاینده در قبال ایران پایبند است. این بیانیه همچنین افزود اتحادیه اروپا در حال مرور و بررسی ابعاد مربوط به تحریم بیمه ای ایران است تا در عین این که فشارها بر این کشور به حداکثر برسد از هرگونه اثر نامطلوب اجتناب شود.

    این بیانیه در ادامه نوشت: ما در حال مذاکره با سایر اعضای اتحادیه اروپا در این خصوص هستیم.

    بر اساس این گزارش مقامات ایران معتقدند تحریم نفتی اروپا علیه ایران به دلیل وجود اشتقاق میان اعضای این اتحادیه و نیازشان به نفت ایران با شکست مواجه می شود.

    در حالی وزارت خارجه انگلیس از تلاش خود برای به تعویق انداختن تحریم بیمه ای ایران خبر می دهد که کمتر از دو هفته دیگر مذاکرات نمایندگان ایران و 5+1 در عراق آغاز می شود.

    بر اساس این گزارش تحریم بیمه ای نفت ایران می تواند اثرات جانبی زیان آور و غیر منظره ای برای اقتصاد اروپا داشته باشد زیرا با این تحریم  شرکتهای بیمه کننده اروپایی از بیمه هر کشتی که نفت ایران را در جهان حمل می کند منع می شوند. 90 درصد حمل و نقل دریایی نفت در جهان تحت پوشش بیمه شرکت های اروپایی قرار دارد و اجرای تحریم های اتحادیه اروپا از اول جولای علیه ایران می تواند بر بازار نفت تاثیر عمده ای بر جای بگذارد. این تحریم با انتقاد شدید فعالان صنعت بیمه مواجه شده است.

    انگلیس مرکز شرکت های بیمه دریایی است. احتمالا انگلیس در نشست آتی وزرای خارجه اتحادیه اروپا که قرار است دوشنبه آینده برگزار شود خواستار به تعویق افتادن چنین تحریمی برای شش ماه شود.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 19442
    دفعات دیده شده: ۴۰۶ | آخرین مشاهده: ۲۴ ساعت پیش