-
سیاستمداران آمریکایی به دنبال محبوبیت در کتب گرافیکی
سهشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۹
به دنبال کاهش محبوبیت سیاستمداران آمریکایی میان شهروندان این کشور و مردم جهان برخی از آنها قصد دارند با حضور در کتابهای گرافیکی و کمدی محبوبیت از دست رفته خود را به دست آورند. به گزارش پالیتیکو، طرح ارائه کتابهای گرافیکی و کمدی با حضور شخصیتهای سیاسی و دولتمردان آمریکایی از سال 2009 توسط کمپانی «بلوواتر» با مدیریت «دارن دیویس» مطرح و در سال جاری شکل اجرایی به خود گرفته است. مدیر این کمپانی از همان ابتدای شروع فعالیت کمپانی «بلوواتر» این طرح
به دنبال کاهش محبوبیت سیاستمداران آمریکایی میان شهروندان این کشور و مردم جهان برخی از آنها قصد دارند با حضور در کتابهای گرافیکی و کمدی محبوبیت از دست رفته خود را به دست آورند. به گزارش پالیتیکو، طرح ارائه کتابهای گرافیکی و کمدی با حضور شخصیتهای سیاسی و دولتمردان آمریکایی از سال 2009 توسط کمپانی «بلوواتر» با مدیریت «دارن دیویس» مطرح و در سال جاری شکل اجرایی به خود گرفته است. مدیر این کمپانی از همان ابتدای شروع فعالیت کمپانی «بلوواتر» این طرح را با سیاستمداران آمریکایی در میان گذاشت و هدفش از اجرای این طرح را ایجاد کردن پایگاه مردمی برای سیاستمداران آمریکایی در میان مردم اعلام کرد. وی معتقد بود که دوره شخصیتهای غول پیکر و بزرگ با لباسهای تنگ و اندامهای عضلانی به پایان رسیده و امروز باید در کتابهای گرافیکی و کمدی شاهد حضور شخصیتهای سیاسی و دولتمردان آمریکایی به عنوان قدرتمندترین شخصیتها باشیم. «دیویس» با طرح این پیشنهاد و با توجه به واکنشهای مثبت شخصیت هایی چون «سارا پالین» و «هیلاری کیلینتون» برای انتشار کتاب گرافیکی، اضافه میکند: با کمک این ایده حتی میتوان نقش بزرگی در به قدرت رسیدن زنان توانمند در جامعه و یافتن پایگاهی مطمئن برای آنها فکر کرد و آن را به مرحله اجرا نزدیک کرد. مدیر کمپانی «بلو واتر» با اشاره به انتشار کتابهایی نقادانه درباره «سارا پلین» و «هیلاری کلینتون» در سالهای گذشته گفت: به نظرم انتشار این آثار ناعادلانه و غیرمنصفانه بود. اما من بر این باورم که انتشار کتابهای گرافیکی با حضور این شخصیتها در نشان دادن چهره واقعی این شخصیتهای سیاسی بسیار موثر خواهد بود. با انتشار کتاب گرافیکی از دو شخصیت «کلینتون» و «پالین» و فروش 25 هزار نسخه از این آثار به نظر میرسد که امروز شخصیتهای مختلف سیاسی در آمریکا علاقمند به انتشار کتابهای گرافیکی درباره زندگی سیاسی و شخصی خود شدهاند. این شخصیتهای سیاسی با این خیال که با انتشار کتابهای گرافیکی خواهند توانست محبوبیت از دست رفته آنها را در میان شهروندان آمریکایی و مردم سراسر جهان را دوباره به دست آورند! کمپانی «بلو واتر» از این رو قصد دارد تا با تمرکز بر شخصیتهای سیاسی آمریکا از جمله «کالین پاول»، «رونالد ریگان»، کارولین کندی»، «آل فرانکن»، «نانسی پلوسی»، «آرنولد شوارتزنگر» و «جورج دبلیو بوش» این ایده را در سال 2012 به صورت اجرایی در آورد. با این وجود هنوز مشخص نیست که این آثار خواهند توانست توجه مخاطبان کتابهای گرافیکی را به خود جلب کنند یا خیر؟ و در صورت جذب مخاطبان بی شمار و پرفروش شدن آیا محتوای این کتابها میتواند محبوبیت از دست رفته این دولتمردان را به آنها باز گرداند؟
خبر
نام منبع: خبرگزاری فارس
شماره مطلب: 17015
دفعات دیده شده: ۷۴۰ | آخرین مشاهده: ۳ هفته پیش