Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • ژنرال بازنشسته ارتش پاکستان:دولت آمریکا بزرگترین رژیم تروریستی جهان است ژنرال بازنشسته ارتش پاکستان:دولت آمریکا بزرگترین رژیم تروریستی جهان است
    سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۱:۳۹

    رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان، دولت آمریکا را بزرگترین دولت حامی تروریسم رژیم صهیونیستی معرفی کرد. ژنرال "حمید گل " رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان تصریح کرد: آمریکا از آن رو حضور طالبان در تمامی مناطق پاکستان را در بوق و کرنا کرده است که می‌خواهد در تمامی مناطق این کشور حضور و عملیات نظامی داشته باشد. رئیس بازنشسته اطلاعات ارتش پاکستان در ادامه گفت: آمریکا هرگز نمی‌خواهد که پاکستان به کشوری قدرتمند بدل شود لذا همواره در حال تضعیف این کشور است.

    رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان، دولت آمریکا را بزرگترین دولت حامی تروریسم رژیم صهیونیستی معرفی کرد. ژنرال "حمید گل " رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان تصریح کرد: آمریکا از آن رو حضور طالبان در تمامی مناطق پاکستان را در بوق و کرنا کرده است که می‌خواهد در تمامی مناطق این کشور حضور و عملیات نظامی داشته باشد. رئیس بازنشسته اطلاعات ارتش پاکستان در ادامه گفت: آمریکا هرگز نمی‌خواهد که پاکستان به کشوری قدرتمند بدل شود لذا همواره در حال تضعیف این کشور است. وی گفت: آمریکا همواره به دنبال کنترل بر منابع هسته‌ای پاکستان است و از انواع تاکتیک‌ها برای اعمال فشار بر این کشور استفاده می‌کند. " گل تاکید کرد که آمریکا علی‌رغم اینکه میلیاردها دلار در جنگ موسوم به جنگ با تروریسم صرف کرده؛ اما هیچ دستاوردی نداشته است. آمریکا خود بزرگترین تروریست جهان است و از تروریسم رژیم صهیونیستی نیز حمایت می‌کند. این ژنرال بازنشسته پاکستانی همچنین خواستار حمایت کشورهای اسلامی از مواضع ترکیه در دفاع از حقوق مردم غزه شد.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 13764
    دفعات دیده شده: ۵۶۹ | آخرین مشاهده: ۸ ساعت پیش