Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • در پی حمایت آمریکا از جنایت اخیر رژیم صهیونیستی / پاکستانی‌ها به کنسولگری آمریکا کفش پرتاب کردند در پی حمایت آمریکا از جنایت اخیر رژیم صهیونیستی / پاکستانی‌ها به کنسولگری آمریکا کفش پرتاب کردند
    سه‌شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۴۵

    دانشجویان خشمگین پاکستانی با تجمع مقابل کنسولگری آمریکا در کراچی، ضمن آتش زدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهونیستی کفش‌های خود را به نشانه اعتراض به کنسولگری آمریکا پرتاب کردند. دانشجویان و جوانان سازمان دانشجویان امامیه در ادامه تظاهرات خود در مقابل کنسولگری آمریکا در کراچی شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. در این تجمع دانشجویان خشمگین کفش‌های خود را به سمت کنسولگری آمریکا پرتاب کردند و قصد ورود به این مقر را داشتند که با ممانعت نیروهای پلیس مواجه شدند.

    دانشجویان خشمگین پاکستانی با تجمع مقابل کنسولگری آمریکا در کراچی، ضمن آتش زدن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهونیستی کفش‌های خود را به نشانه اعتراض به کنسولگری آمریکا پرتاب کردند. دانشجویان و جوانان سازمان دانشجویان امامیه در ادامه تظاهرات خود در مقابل کنسولگری آمریکا در کراچی شعار مرگ بر آمریکا سر دادند. در این تجمع دانشجویان خشمگین کفش‌های خود را به سمت کنسولگری آمریکا پرتاب کردند و قصد ورود به این مقر را داشتند که با ممانعت نیروهای پلیس مواجه شدند. دانشجویان پاکستانی در این تظاهرات با آتش زدن پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و همچنین حمل آدمک اوباما در این تجمع، خشم و انزجار خود را نسبت به آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند. این تجمع اعتراضی به دعوت "سازمان دانشجویان امامیه " و در اعتراض به حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به کاروان امداد رسانی غزه برگزار شد که علاوه بر دانشجویان شمار زیادی از زنان و کودکان پاکستانی نیز حضور داشتند. معترضان تصمیم داشتند تا وارد کنسولگری آمریکا در کراچی شوند اما پلیس پاکستان با شلیک گاز اشک‌آور و ضرب و شتم معترضان بوسیله باتوم، مانع از ورود آن‌ها به کنسولگری آمریکا شد. بر اثر این اقدام پلیس شماری از دانشجویان را زخمی کرد و همچنین دو نفر از معترضین نیز توسط پلیس بازداشت شدند. حمایت بی قید و شرط آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی موجب تشدید خشم افکار عمومی از این متحد دیرینه رژیم اشغالگر قدس شده است.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 13658
    دفعات دیده شده: ۴۸۸ | آخرین مشاهده: ۲ ساعت پیش