Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • هراس ایتالیا از انزوا در اروپا به‌دلیل حمایت بی‌چون‌وچرا از رژیم‌ صهیونیستی:روزنامه صهیونیستی هراس ایتالیا از انزوا در اروپا به‌دلیل حمایت بی‌چون‌وچرا از رژیم‌ صهیونیستی:روزنامه صهیونیستی "معاریو "
    چهارشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۴۰

    برخی منابع ایتالیایی از نگرانی شدید سران این کشور و پیام آنان به سران رژیم صهیونیستی خبر دادند و اعلام کردند که «رم» نمی‌تواند به حمایت آشکار خود از سیاست‌های این رژیم ادامه دهد و در معرض انزوا در اروپا قرار دارد. به گزارش روزنامه صهیونیستی "معاریو "، پس از ورود "جرج میچل " نماینده ویژه دولت آمریکا در خاورمیانه به منطقه برخی منابع از شکست ماموریت وی خبر دادند. جرج میچل در ادامه سفرهای پیاپی خود به منطقه، بار دیگر روز گذشته وارد منطقه شد تا مذاکر

    برخی منابع ایتالیایی از نگرانی شدید سران این کشور و پیام آنان به سران رژیم صهیونیستی خبر دادند و اعلام کردند که «رم» نمی‌تواند به حمایت آشکار خود از سیاست‌های این رژیم ادامه دهد و در معرض انزوا در اروپا قرار دارد. به گزارش روزنامه صهیونیستی "معاریو "، پس از ورود "جرج میچل " نماینده ویژه دولت آمریکا در خاورمیانه به منطقه برخی منابع از شکست ماموریت وی خبر دادند. جرج میچل در ادامه سفرهای پیاپی خود به منطقه، بار دیگر روز گذشته وارد منطقه شد تا مذاکرات غیرمستقیم تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی آغاز شود. پیش از این "کریم بقرادونی " از وزیران سابق دولت لبنان با اشاره به عقب‌نشینی رئیس جمهوری آمریکا از موضع خود در برابر نخست وزیر رژیم‌صهیونیستی درخصوص توقف شهرک‌سازی، درباره توطئه جدید آمریکا علیه ملت فلسطین با توجه به سفر "جرج میچل " نماینده آمریکا به منطقه هشدار داد. معاریو با بیان احتمال شکست سفر جدید میچل و تحت فشار قرار گرفتن اسرائیل به دلیل تداوم شهرک‌سازی، در این خصوص تاکید کرد که اسرائیل در هراس است که بهترین دوستان خود را در اروپا و حتی ایتالیا یکی از بهترین دوستان اروپایی خود را از دست بدهد. پیش از این نیز بارها اتحادیه اروپا از سران رژیم صهیونیستی خواسته بود که برای پیشبرد روند صلح خاورمیانه ساخت شهرک در شهر قدس و کرانه‌باختری را توقف کند که این امر با بی‌توجهی کامل تل‌آویو ادامه یافت. به گزارش این روزنامه صهیونیستی، منابع سیاسی در این رژیم اعلام کردند در پی سفر میچل به منطقه، سران "رم " پیامی برای سران تل‌آویو ارسال کرده‌اند مبنی بر اینکه این کشور دیگر نمی‌تواند مانند همیشه، به حمایت بی‌چون‌وچرای خود از سیاست شهرک‌سازی اسرائیل ادامه بدهد. معاریو با اشاره به علت این امر به نقل از سران ایتالیایی افزود که ایتالیا احساس می‌کند که حمایت آشکار او از اسرائیل بتدریج رم را در اروپا منزوی و ارتباط آن را با دیگر کشورها دچار مشکل می‌کند. در ادامه گزارش این روزنامه صهیونستی آمده است که علاوه بر این ایتالیا از این نیز در هراس است که مُهر تایید مطلق او بر سیاست‌های اسرائیل، مناسبات این کشور با جهان عرب و جهان اسلام را دچار مشکل می‌کند.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 13434
    دفعات دیده شده: ۵۵۲ | آخرین مشاهده: ۴ هفته پیش