Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • در واکنش به اظهارات کلینتون علیه دمشق/ ولید المعلم:افکار عمومی جهان هنوز دروغ‌های آمریکا را به یاد دارد در واکنش به اظهارات کلینتون علیه دمشق/ ولید المعلم:افکار عمومی جهان هنوز دروغ‌های آمریکا را به یاد دارد
    شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۲۳:۴۴

    وزیر امور خارجه سوریه در واکنش به اظهارات دیروز همتای آمریکایی خود علیه سوریه گفت: افکار عمومی جهان هنوز دروغ‌های آمریکا درباره وجود سلاح‌های کشتار جمعی در عراق را به یاد دارد. به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، "ولید المعلم " در واکنش به اظهارات دیروز هیلاری کلینتون علیه سوریه گفت: درست زمانی که جهان به نقش سازنده سوریه به رهبری بشار اسد برای حفظ امنیت و ثبات منطقه اذعان دارد، افکار عمومی دروغ‌ها و اتهامات آمریکا قبل از جنگ عراق را به یاد می‌آورد.

    وزیر امور خارجه سوریه در واکنش به اظهارات دیروز همتای آمریکایی خود علیه سوریه گفت: افکار عمومی جهان هنوز دروغ‌های آمریکا درباره وجود سلاح‌های کشتار جمعی در عراق را به یاد دارد. به گزارش خبرگزاری سوریه (سانا)، "ولید المعلم " در واکنش به اظهارات دیروز هیلاری کلینتون علیه سوریه گفت: درست زمانی که جهان به نقش سازنده سوریه به رهبری بشار اسد برای حفظ امنیت و ثبات منطقه اذعان دارد، افکار عمومی دروغ‌ها و اتهامات آمریکا قبل از جنگ عراق را به یاد می‌آورد. وی افزود: دولت آمریکا اکنون درصدد تکرار همان سناریو است. وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد: ما به آمریکا نسبت به تایید ادعاهای دروغین اسرائیل هشدار می‌دهیم و تاکید می‌کنیم آنچه که در شرایط کنونی ثبات منطقه را متزلزل می‌کند، اقدام واشنگتن در تحویل سلاح‌های پیشرفته به اسرائیل و همراهی با تل‌‌آویو در بیان ادعاهای دروغین علیه ماست. هیلاری کلینتون " وزیر خارجه آمریکا در جمع یهودیان آمریکا گفته بود: همه باید به این موضوع توجه داشته باشند که تعهد وانشگتن در قبال تأمین امنیت اسرائیل به هیچ وجه تغییر نمی‌کند و همچنان تزلزل ناپذیر است. کلینتون در این نشست با تهدید کردن ایران و سوریه مدعی شد: در ماه‌های اخیر، سوریه تحرکات وسیعی در انتقال تسلیحات نظامی به شمال لبنان و همچین نوار غزه داشته است که این تحرکات سبب تهدید اسرائیل می‌شود و تهدید اسرائیل سبب ایجاد بی‌ثباتی در منطقه خواهد شد. وی همچنین گفته بود که بشار اسد تصمیماتی را می‌گیرد که جنگ یا صلح در منطقه را در برخواهد داشت.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 13394
    دفعات دیده شده: ۵۶۱ | آخرین مشاهده: ۴ هفته پیش