Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • افشای همکاری عربستان و اسرائیل در سرکوب شیعیان یمن  / عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در سرکوب شیعیان یمن همکاری می کنند . افشای همکاری عربستان و اسرائیل در سرکوب شیعیان یمن / عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی در سرکوب شیعیان یمن همکاری می کنند .
    چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۵۵

    به گزارش روزنامه اسلام تایمز چاپ انگلیس در افشای همکاری ریاض ـ تل آویو نوشت رژیم صهیونیستی به ارتش عربستان اجازه داده است در جنگ علیه شیعیان یمن از یکی از ماهواره های جاسوسی این رژیم استفاده کند . به نوشته پایگاه اینترنتی این روزنامه رژیم صهیونیستی تصاویر دریافتی از ماهواره های خود درباره پایگاههای حوثی ها و مناطق درگیری آنها با ارتش یمن را در اختیار ارتش سعودی قرار می دهد . ظاهرا یک شرکت اسرائیلی به نام ایمیج ست اداره امور مربوط به ماهواره ها

    به گزارش روزنامه اسلام تایمز چاپ انگلیس در افشای همکاری ریاض ـ تل آویو نوشت رژیم صهیونیستی به ارتش عربستان اجازه داده است در جنگ علیه شیعیان یمن از یکی از ماهواره های جاسوسی این رژیم استفاده کند . به نوشته پایگاه اینترنتی این روزنامه رژیم صهیونیستی تصاویر دریافتی از ماهواره های خود درباره پایگاههای حوثی ها و مناطق درگیری آنها با ارتش یمن را در اختیار ارتش سعودی قرار می دهد . ظاهرا یک شرکت اسرائیلی به نام ایمیج ست اداره امور مربوط به ماهواره های جاسوسی این رژیم را برعهده دارد اما گرداننده اصلی این شرکت موساد سازمان جاسوسی اسرائیل است .



    خبر
    نام منبع: واحد مرکزی خبر
    شماره مطلب: 12362
    دفعات دیده شده: ۹۶۸ | آخرین مشاهده: ۴ روز پیش