Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • میدویدیف: تحریم‌ها غیر موثر است، نباید اقدامی علیه ایران صورت گیرد میدویدیف: تحریم‌ها غیر موثر است، نباید اقدامی علیه ایران صورت گیرد
    یکشنبه ۲۹ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۱۸:۴۲

    رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با یک شبکه خبری آمریکایی گفت که تحریم‌ها اغلب غیر موثر بوده و نباید اقدامی علیه ایران اتخاذ شود. "دمیتری میدویدیف " رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه خبری "سی‌ان‌ان " گفت: روسیه این حق را دارد تا به ایران تسلیحات دفاعی بفروشد. طی ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی بارها از روسیه درخواست کرده تا از فروش سامانه دفاع موشکی "اس-300 " به ایران امتناع کند. سیستم دفاع موشکی اس-300 سامانه‌ای است که توانایی اصابت چندین هدف را دارد.

    رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با یک شبکه خبری آمریکایی گفت که تحریم‌ها اغلب غیر موثر بوده و نباید اقدامی علیه ایران اتخاذ شود. "دمیتری میدویدیف " رئیس جمهور روسیه در مصاحبه با شبکه خبری "سی‌ان‌ان " گفت: روسیه این حق را دارد تا به ایران تسلیحات دفاعی بفروشد. طی ماه‌های اخیر رژیم صهیونیستی بارها از روسیه درخواست کرده تا از فروش سامانه دفاع موشکی "اس-300 " به ایران امتناع کند. سیستم دفاع موشکی اس-300 سامانه‌ای است که توانایی اصابت چندین هدف را دارد. این سامانه قادر است 100 هدف را رهگیری کرده و 12 هدف را مورد اصابت قرار دهد و برد موشک‌های اس-300 حدود 200 کیلومتر بوده و ارتفاعی که می‌تواند به آن دست پیدا کند به 90 هزار فوت نیز می‌رسد. رئیس جمهور روسیه در ادامه مصاحبه با این شبکه خبری آمریکایی گفت: تحریم‌ها اغلب غیر موثر بوده و نباید اقدامی علیه ایران اتخاذ شود مگر آنکه همه راه‌ها به ناامیدی منتهی شود. وی همچنین گفت که فرصت توافقی برای یک پیمان جدید با آمریکا درباره کاهش تسلیحات تهاجمی راهبردی تا پایان سال جاری همچنان خیلی زیاد است. دیمیتری میدویدیف در ادامه مصاحبه با سی‌ان‌ان گفت که "شیمون پرز " رئیس اسرائیل در سفر اخیر خود به روسیه بر این موضوع تاکید کرده که اسرائیل به ایران حمله نخواهد کرد.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس
    شماره مطلب: 11926
    دفعات دیده شده: ۶۵۳ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش