Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • نماینده مجلس لبنان خواستار ادامه مبارزه علیه صهیونیسم و استکبار جهانی شد. نماینده مجلس لبنان خواستار ادامه مبارزه علیه صهیونیسم و استکبار جهانی شد.
    شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۰:۴۹

    بیروت - "حسین الموسوی" نماینده مجلس لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس خواستار ادامه مبارزه بی امان علیه صهیونیسم و استکبار جهانی شد. موسوی در مراسم روز قدس که از سوی حزب الله در منطقه الهرمل در شرق لبنان برگزار شده بود، افزود: نبرد ما با صهیونیسم و استکبار جهانی نبردی سرنوشت ساز برای لبنان و کل منطقه است. وی تاکید بر حفظ وحدت گفت: هرگونه اختلاف و دودستگی ما را از ادامه مبارزه علیه دشمن باز خواهد داشت و

    بیروت - "حسین الموسوی" نماینده مجلس لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس خواستار ادامه مبارزه بی امان علیه صهیونیسم و استکبار جهانی شد. موسوی در مراسم روز قدس که از سوی حزب الله در منطقه الهرمل در شرق لبنان برگزار شده بود، افزود: نبرد ما با صهیونیسم و استکبار جهانی نبردی سرنوشت ساز برای لبنان و کل منطقه است. وی تاکید بر حفظ وحدت گفت: هرگونه اختلاف و دودستگی ما را از ادامه مبارزه علیه دشمن باز خواهد داشت و به ضرر ما خواهد بود. نماینده مجلس لبنان با اشاره به این که تلاش حزب الله تشکیل کابینه مقتدر وحدت ملی مبتنی بر عدالت در لبنان است، افزود: برخی افراد و کشورها مانند آمریکا درصدد ضربه زدن به لبنان بوده و مانع تشکیل کابینه وحدت ملی در این کشور هستند. موسوی اظهار داشت: آمریکا و برخی از وابستگانش در منطقه به تحولاتی که ممکن است در فلسطین، عراق و دادگاه بین المللی (قتل رفیق حریری) بیفتد امید بسته اند، تحولاتی که به تصور باطل آنها مقاومت را دچار آشفتگی می کند. مقام حزب الله اظهار داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی برای دستیابی به هدفشان که همانا "خاورمیانه بزرگ" تحت سلطه است از هیچگونه اقدامی فروگذاری نمی کنند.



    خبر
    نام منبع: ایرنا
    شماره مطلب: 11921
    دفعات دیده شده: ۶۵۷ | آخرین مشاهده: ۱ هفته پیش