Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • افزایش بی‌سابقه شکایت درباره تجاوز جنسی در ارتش امریکا افزایش بی‌سابقه شکایت درباره تجاوز جنسی در ارتش امریکا
    چهارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱۰:۴۶

    (((بر اساس این گزارش پنتاگون تعداد کل شکایات در عراق و افغانستان بیست و شش درصد افزایش نشان می‌دهد.این‌درحالی است که بسیاری از موارد مربوط به تجاوز جنسی به دلیل ترس از بی‌آبرویی فاش نمی‌شود.))) پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد تعداد موارد شکایت در این زمینه نسبت به سال گذشته بیش از هشت درصد افزایش یافته است. بر اساس گزارش سالانه پنتاگون تعداد این شکایات در عراق و افغانستان بیش از بیست و پنج مورد افزایش نشان می‌دهد. در این گزارش آمده است تعداد موا

    بر اساس این گزارش پنتاگون تعداد کل شکایات در عراق و افغانستان بیست و شش درصد افزایش نشان می‌دهد.این‌درحالی است که بسیاری از موارد مربوط به تجاوز جنسی به دلیل ترس از بی‌آبرویی فاش نمی‌شود.

    بر اساس این گزارش پنتاگون تعداد کل شکایات در عراق و افغانستان بیست و شش درصد افزایش نشان می‌دهد.این‌درحالی است که بسیاری از موارد مربوط به تجاوز جنسی به دلیل ترس از بی‌آبرویی فاش نمی‌شود.
    پنتاگون روز سه شنبه اعلام کرد تعداد موارد شکایت در این زمینه نسبت به سال گذشته بیش از هشت درصد افزایش یافته است. بر اساس گزارش سالانه پنتاگون تعداد این شکایات در عراق و افغانستان بیش از بیست و پنج مورد افزایش نشان می‌دهد. در این گزارش آمده است تعداد موارد شکایات ثبت شده درباره تجاوز جنسی دو هزار و نود و هشت مورد بوده که بیش از هشت درصد نسبت به سال قبل افزایش نشان می‌دهد. بر اساس این گزارش تعداد کل شکایات در عراق و افغانستان به صد و شصت و پنج مورد رسیده است که بیست و شش درصد افزایش نشان می دهد. خبرگزاری فرانسه افزود: این در حالی است که یک مقام اگاه پنتاگون خاطر نشان کرد بسیاری از موارد مربوط به تجاوز جنسی به دلیل ترس از بی آبرویی فاش نمی‌شود.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 11758
    دفعات دیده شده: ۳۲۹۱ | آخرین مشاهده: ۳ هفته پیش