Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • آغاز دور تازه یهودی سازی بیت المقدس آغاز دور تازه یهودی سازی بیت المقدس
    یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۷ ساعت ۱:۳۱

    (((مسجد الاقصی هم اینک آماج گسترده ترین عملیات یهودی سازی است و تعداد دالان هایی که زیر آن ایجاد شده بسیار گسترش یافته است. ))) قاضی ارشد فلسطین از آغاز دور تازه یهودی سازی جمعیت بیت المقدس از طریق اخراج ساکنان فلسطینی آن خبر داد. بنابر این گزارش شیخ تیسیر التمیمی اعلام کرد: شهرداری بیت‌المقدس ( وابسته به رژیم صهیونیستی) قصد دارد 1500 شهروند فلسطینی ساکن بیت‌المقدس را از این شهر بیرون رانده و منازلشان در شهرک بستان واقع در منطقه سلوان در جنوب مس

    مسجد الاقصی هم اینک آماج گسترده ترین عملیات یهودی سازی است و تعداد دالان هایی که زیر آن ایجاد شده بسیار گسترش یافته است.

    مسجد الاقصی هم اینک آماج گسترده ترین عملیات یهودی سازی است و تعداد دالان هایی که زیر آن ایجاد شده بسیار گسترش یافته است.
    قاضی ارشد فلسطین از آغاز دور تازه یهودی سازی جمعیت بیت المقدس از طریق اخراج ساکنان فلسطینی آن خبر داد. بنابر این گزارش شیخ تیسیر التمیمی اعلام کرد: شهرداری بیت‌المقدس ( وابسته به رژیم صهیونیستی) قصد دارد 1500 شهروند فلسطینی ساکن بیت‌المقدس را از این شهر بیرون رانده و منازلشان در شهرک بستان واقع در منطقه سلوان در جنوب مسجد الاقصی را مصادره کند. تمیمی این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و هدف از آن را ایجاد دالانی در زیر راه ارتباطی میان دیوار براق که منطقه‌یی یهودی نشین است اعلام کرد و گفت: تصمیم رژیم صهیونیستی برای بیرون راندن فلسطینی ها و منهدم کردن منازلشان به منزله آغاز دور تازه سیاست های رژیم صهیونیستی در جهت یهودی سازی بیت المقدس به شمار می رود. وی افزود: مسجد الاقصی هم اینک آماج گسترده ترین عملیات یهودی سازی است و تعداد دالان هایی که زیر آن ایجاد شده بسیار گسترش یافته است. شیخ تمیمی خاطر نشان کرد: مقامات اشغالگر و مسوولانی که به شهرک سازی می‌پردازند، تلاشهای گسترده‌ای را برای یهودی سازی بیت‌المقدس در اطراف مسجد الاقصی آغاز کردند که بسیار بی‌سابقه است و هر روز بر خطرات علیه مسجد الاقصی افزوده می‌شود. تمام تلاشهای اسراییل در این زمینه از زمان بعد از جنگ سال 1967 آغاز شده و اسراییل برای آن طرح‌ریزی کرده است. بر هیچ کس پوشیده نیست که اسراییل می‌خواهد به خانه‌های شهروندان فلسطینی ساکن بیت‌المقدس در شهر قدیمی بیت‌المقدس تسلط یابد و در این زمینه به حمایت‌های مالی و لجستیکی برای شهرک سازی‌ها ادامه می‌دهد. این مسوول فلسطینی تصریح کرد: مسجد الاقصی با تمام فضا و امکاناتش متعلق به تمام مسلمانان است و هیچ یهودی در آن حقی ندارد. وی مقامات اشغالگر را مسوول کامل پیامدهای فاجعه آمیز تلاشهای یهودی سازی دانست. قاضی ارشد فلسطین گفت: ساکنان بیت‌المقدس هم چنان در برابر سیاست یهودی سازی استقامت ، و از مقدسات اسلامی حمایت می‌کنند. شیخ تمیمی، جهان عرب و اسلام و کمیته بیت‌المقدس را به یاری مسجدالاقصی و شهر بیت‌المقدس فرا خواند و گفت: امروز تمام جهان عرب و اسلام باید به مسوولیت تاریخی‌شان عمل کنند.



    خبر
    نام منبع: IRIB News
    شماره مطلب: 11684
    دفعات دیده شده: ۹۳۱ | آخرین مشاهده: ۳ هفته پیش