Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی شهرهای مختلف؛مردم آمریکاحمایت کاخ سفید از جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند برگزاری تظاهرات ضد صهیونیستی شهرهای مختلف؛مردم آمریکاحمایت کاخ سفید از جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند
    شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۷ ساعت ۱۷:۵۱

    شهروندان عمده شهرهای آمریکا امروز با برپایی تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی، حمایت کشورشان از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند. به گزارش شبکه تلویزیونی "الجزیره"،‌ عمده شهرهای آمریکا امروز شنبه شاهد برپایی تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه و و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بوده است. در شهر شیکاگو هزاران شهروند این شهر با شرکت در تظاهرات ضد صهیونیستی، شعار "جنایات و نسل‌کشی در غزه را متوقف کنید" و "ای اهالی غزه ما در کنار شماییم و "

    شهروندان عمده شهرهای آمریکا امروز با برپایی تظاهرات گسترده ضد صهیونیستی، حمایت کشورشان از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه را محکوم کردند. به گزارش شبکه تلویزیونی "الجزیره"،‌ عمده شهرهای آمریکا امروز شنبه شاهد برپایی تظاهرات در حمایت از مردم مظلوم غزه و و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی بوده است. در شهر شیکاگو هزاران شهروند این شهر با شرکت در تظاهرات ضد صهیونیستی، شعار "جنایات و نسل‌کشی در غزه را متوقف کنید" و "ای اهالی غزه ما در کنار شماییم و "کشور نازیست اسرائیل را محاکمه کنید" سر دادند. در شهر واشنگتن نیز تظاهرات کنندگان با تجمع در برابر مقر "باراک اوباما"، رئیس جمهور منتخب آمریکا خواستار توقف حمایات کشورشان از رژیم صهیونیستی شدند. در جورجیا و لس آنجلس نیز تظاهرات‌کنندگان اقدامات صهیونیست‌ها در غزه را هولوکاستی واقعی خوانده‌ و از جهانیان خواستند به سکوت مرگبار خود در برابر این فاجعه انسانی پایان دهند.



    خبر
    نام منبع: فارس
    شماره مطلب: 11335
    دفعات دیده شده: ۸۴۷ | آخرین مشاهده: ۳ هفته پیش