Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رهبران و فرماندهان مقاومت فلسطین :شهادت طلبان از جنایتکاران صهیونیست انتقام سختی خواهند گرفت رهبران و فرماندهان مقاومت فلسطین :شهادت طلبان از جنایتکاران صهیونیست انتقام سختی خواهند گرفت
    شنبه ۷ دی ۱۳۸۷ ساعت ۰:۰۸

    رهبران و فرماندهان مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه تجاوزگری رژیم صهیونیستی شعله فروزان مقاومت را هرگز خاموش نخواهد کرد، تاکید کردند: شهادت طلبان فلسطینی از جنایتکاران صهیونیست انتقام سختی خواهند گرفت. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه، رهبران و فرماندهان گروههای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی تاکید کردند که به جنایات بزدلانه این رژیم در نوار غزه که به شهید و زخمی شدن صدها فلسطینی منجر شد، پاسخ خواهند داد. این رهبران و فرماندهان تاکید کردند:

    رهبران و فرماندهان مقاومت فلسطین با اشاره به اینکه تجاوزگری رژیم صهیونیستی شعله فروزان مقاومت را هرگز خاموش نخواهد کرد، تاکید کردند: شهادت طلبان فلسطینی از جنایتکاران صهیونیست انتقام سختی خواهند گرفت. به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه، رهبران و فرماندهان گروههای مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی تاکید کردند که به جنایات بزدلانه این رژیم در نوار غزه که به شهید و زخمی شدن صدها فلسطینی منجر شد، پاسخ خواهند داد. این رهبران و فرماندهان تاکید کردند: تجاوزگری صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین هرگز موفق نخواهد شد که شعله فروزان راه جهاد و مبارزه فلسطینیان را خاموش کند. این هشدار درپی موشک باران امروز شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه با دهها فروند موشک و کشته و زخمی شدن شماری صهیونیست صورت گرفت. "فوزی برهوم" سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در غزه اظهار داشت: کشتار اشغالگران علیه ملت فلسطین با هدف باج خواهی از آنها صورت می‌گیرد تا رژیم ظالم صهیونیستی را به رسمیت بشناسند. وی رژیم‌های عرب را مسئول کشتار پلید رژیم صهیونیستی در نوار غزه دانست و گفت: سکوت آنها در قبال رویدادهای غزه به منزله مشارکت در این جنایات است که این مشارکت، کمتر از مشارکت در اجرای جنایات صهیونیست‌‌ها نیست. جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز به رژیم صهیونیستی تاکید کرد که هزینه بسیار سنگینی را برای همه جنایات خود علیه ملت فلسطین خواهد پرداخت. "خضر حبیب" از رهبران جنبش جهاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در غزه گفت: ملت ما این جنایات بویژه جنایت امروز را هرگز فراموش نخواهد کرد و پاسخ به آن به طور قطع در زمان مناسب صورت خواهد گرفت. وی با تاکید به اینکه "حد و مرزی پیش روی مقاومت ما در برابر دشمن وجود ندارد"، افزود: ما راه مقاومت و جهاد را برگزیدیم و می‌دانیم که این راه دشوار است و هرچه داریم در راه خداوند نثار خواهیم کرد تا ملت ما همچنان سربلند، پرچمدار مقاومت و جهاد باشد. کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز تاکید کرد: تجاوزگری مداوم علیه ملت فلسطین هرگز باعث نخواهد شد تا آنها از ادامه راه مقاومت و جهاد صرف نظر کنند. "ابومجاهد" سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین نیز به خبرنگار فارس در غزه گفت: دشمن با پیام‌های پی درپی خود به مقاومت فلسطین از طریق کشتار و جنایت، در را به روی مقاومت برای پاسخ دادن با همه ابزارها و شیوه‌ها باز کرد. وی اشاره کرد: همه شاخه‌های نظامی گروههای فلسطین به این جنایات پاسخ خواهند داد و غاصبان صهیونیست طعم این پاسخ را به زودی خواهند چشید. ابومجاهد تاکید کرد: خون شهروند فلسطینی باارزش است و هنگامی که شهادت طلبان دلاور برای گرفتن انتقام این خون‌های پاک به حرکت درآیند، صهیونیست‌های متجاوز به زودی میزان حماقت سران خود را که دست به این جنایات بزدلانه علیه ملت فلسطین زدند، درک خواهند کرد. بر اساس آخرین آمار، ارتش رژیم صهیونیستی امروز در حملات هوایی خود به مناطق مختلف نوار غزه بیش از 205 شهروند فلسطینی را شهید و 800 نفر دیگر را زخمی کرد. دوره تازه جنایات صهیونیست‌ها در پی تشدید محاصره ظالمانه آنها علیه نوار غزه صورت می‌گیرد که باعث بروز فاجعه انسانی در این منطقه شده است.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس:
    شماره مطلب: 11297
    دفعات دیده شده: ۹۶۰ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش