Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس خواستار گفت‌وگو با ایران شد. رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس خواستار گفت‌وگو با ایران شد.
    یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۵۲

    رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس تاکید کرد: انگلیس باید برای گفت‌وگو با ایران به عنوان آخرین راهکار برای مناقشه عراق و افغانستان آماده باشد. به گزارش پایگاه خبری "پرس آسوسیشن" انگلیس، "نیک کلگ" راهکار نهایی مناقشه در عراق و افغانستان را گفت‌وگوی لندن با ایران و طالبان عنوان کرد. وی همچنین خواستار برگزاری کنفرانس صلح منطقه‌ای شد که همه کشورهای از جمله ایران را برای تحقق راهکار جامع گردهم آورد. کلگ همچنین خواستار حضور آمریکا، روسیه و چین در این ک

    رهبر حزب لیبرال دموکرات انگلیس تاکید کرد: انگلیس باید برای گفت‌وگو با ایران به عنوان آخرین راهکار برای مناقشه عراق و افغانستان آماده باشد. به گزارش پایگاه خبری "پرس آسوسیشن" انگلیس، "نیک کلگ" راهکار نهایی مناقشه در عراق و افغانستان را گفت‌وگوی لندن با ایران و طالبان عنوان کرد. وی همچنین خواستار برگزاری کنفرانس صلح منطقه‌ای شد که همه کشورهای از جمله ایران را برای تحقق راهکار جامع گردهم آورد. کلگ همچنین خواستار حضور آمریکا، روسیه و چین در این کنفرانس برای ارایه تضمین‌های خارجی شد. وی تصریح کرد که جامعه بین‌الملل باید بپذیرد مناقشه افغانستان را از طریق نظامی نمی‌توان رفع کرد و تلاش‌هایی باید برای تعامل با سران میانه‌روی طالبان انجام شود. رهبر لیبرال دموکرات‌ها درباره انتخاب باراک اوباما به ریاست جمهوری آمریکا گفت:‌ «انتخاب اوباما راه را برای خروج سریع نیروهای انگلیسی از عراق و مشارکت در طرح ویژه افزایش نیروها در افغانستان هموار می‌سازد.» وی افزود: «تمایل رئیس جمهور منتخب آمریکا برای گشودن باب گفت‌وگو با دشمنان دیرین می‌تواند تغییرات تازه‌ و قاطعی ایجاد کند که امکان صلح منطقه‌ای را فراهم آورد و به جامعه بین‌الملل امکان دهد تلاش‌هایش را در افغانستان بار دیگر تدوین کند.» وی همچنین در مقاله‌ای در شماره این هفته "ایندیپندنت آن ساندی"، دولت انگلیس را متهم کرد که نتوانسته از نیروهای انگلیسی حمایت کافی کرده و مسیر مناسبی برای آنها نشان دهد.



    خبر
    نام منبع: خبرگزاری فارس:
    شماره مطلب: 11267
    دفعات دیده شده: ۱۱۵۴ | آخرین مشاهده: ۳ هفته پیش