Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • فنلاند در شوک فرو رفته است/9 دانش آموز در مدرسه قتل عام شدند! فنلاند در شوک فرو رفته است/9 دانش آموز در مدرسه قتل عام شدند!
    سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۸۷ ساعت ۱۶:۳۹

    یک دانشجوی فنلادی در مدرسه اقدام به تیراندازی با اسلحه کرده 9 دانش آموز را به قتل رساند. یک دانشجوی 20ساله در ساعات اولیه بامداد امروز در محیط یک مدرسه به دفعات اقدام به تیراندازی کرد که بر اثر آن 9 دانش آموز تا این لحظه جان خود را از دست داده و تعدادی نیز زخمی شده‌اند. برخی گزارش ها حاکی از آن است که شخص ضارب نیز مجروح شده و در اختیار پلیس است. «آهتی ایلی مانیلا» رئیس اداره آتش نشانی شهر «کائوهایوک» محل وقوع این حادثه در 360 کیلومتری شمال غربی

    یک دانشجوی فنلادی در مدرسه اقدام به تیراندازی با اسلحه کرده 9 دانش آموز را به قتل رساند. یک دانشجوی 20ساله در ساعات اولیه بامداد امروز در محیط یک مدرسه به دفعات اقدام به تیراندازی کرد که بر اثر آن 9 دانش آموز تا این لحظه جان خود را از دست داده و تعدادی نیز زخمی شده‌اند. برخی گزارش ها حاکی از آن است که شخص ضارب نیز مجروح شده و در اختیار پلیس است. «آهتی ایلی مانیلا» رئیس اداره آتش نشانی شهر «کائوهایوک» محل وقوع این حادثه در 360 کیلومتری شمال غربی «هلسینکی» پایتخت فنلاند در این باره گفت: «تعداد دقیق تلفات این حادثه مشخص نشده است، ولی بی‌تردید تعدادی کشته در این حادثه داریم زیرا این مدرسه بسیار وسیع است و تعداد زیادی دانش آموز در آن تحصیل می‌کنند». در همین حال گزارش‌های ضد و نقیضی نیز از این ماجرا به گوش می‌رسد. در حالی که برخی منابع خبر از دستگیری ضارب می‌دهند، برخی دیگر نیز مدعی‌اند که وی پس از تیراندازی به دیگران، خود را نیز کشته است. «آنتی رانتاکوکو» شهردار این شهر نیز در همین رابطه می‌گوید: «ضارب که جوانی حدودا 20 ساله و مذکر بوده است خود را کشته است. چندین دانش آموز نیز کشته شده‌اند. ماجرا نیز هم اکنون خاتمه یافته و سایر بچه‌ها همگی از مدرسه تخلیه شده‌اند». دولت فنلاند نشستی اضطراری در همین زمینه را در دستور کار قرار داده است. گفتنی است 10 ماه پیش نیز حمله مشابهی در هلسینکی روی داد که طی آن 8 دانش آموز به ضرب گلوله کشته شدند. لازم به ذکر است که فنلاند پس از ایالات متحده و یمن سومین کشور دنیا به لحاظ حجم وسیع اسلحه گرم در اختیار مردم عادی به شمار می‌رود.



    خبر
    نام منبع: آفتاب-سرویس بین الملل:
    شماره مطلب: 11212
    دفعات دیده شده: ۸۶۹ | آخرین مشاهده: ۶ روز پیش