Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • قاضی القضات فلسطین: سکوت مسلمانان تشویقی برای صهیونیستها است . قاضی القضات فلسطین: سکوت مسلمانان تشویقی برای صهیونیستها است .
    سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۶ ساعت ۱۲:۴۳

    در پی انتشار خبر ساخت بزرگترین کنیسه یهود در حریم مسجدالاقصی، قاضی القضات فلسطین ضمن درخواست از امت اسلام برای کمک به مسجدالاقصی، گفت: سکوت مسلمانان منجر به تشویق رژیم اشغالگر اسرائیل می‌شود تا خطرناکترین پروژه‌های خود را عملی و تجاوزهای خود را بر مسجدالاقصی افزایش دهد. خبرگزاری بحرین، شیخ تیسیر تمیمی قاضی القضات فلسطین و رئیس شورای عالی قاضیان شرعی در بیانیه ای رسمی از امت اسلام، عرب، ملتها، دولتها و سازمانهای مختلف بین المللی خواستار کمک به مس

    در پی انتشار خبر ساخت بزرگترین کنیسه یهود در حریم مسجدالاقصی، قاضی القضات فلسطین ضمن درخواست از امت اسلام برای کمک به مسجدالاقصی، گفت: سکوت مسلمانان منجر به تشویق رژیم اشغالگر اسرائیل می‌شود تا خطرناکترین پروژه‌های خود را عملی و تجاوزهای خود را بر مسجدالاقصی افزایش دهد. خبرگزاری بحرین، شیخ تیسیر تمیمی قاضی القضات فلسطین و رئیس شورای عالی قاضیان شرعی در بیانیه ای رسمی از امت اسلام، عرب، ملتها، دولتها و سازمانهای مختلف بین المللی خواستار کمک به مسجدالاقصی شد. وی با بیان اینکه اشغالگران به سرعت در حال ساخت بزرگترین کنیسه یهودیان در مجاورت باب المغاربه که بخشی از مسجدالاقصی به شمار می رود، است، افزود: این کنیسه برای زنان ساخته می شود و آنها را از نور خورشید و باران محفوظ می دارد. قاضی القضات فلسطین با تأکید بر اینکه این اقدام از سوی رژیم اشغالگر صورت گرفته، تصریح کرد: این مسئله امری خطرناک به شمار می رود و مقدمه ای است تا مسجدالاقصی را به طور کامل مورد اهداف خود قرار دهند. وی با اشاره به اینکه صهیونیستها هرگونه اقدامی را برای اجرای پروژه های خود در راستای یهودی سازی قدس انجام می دهند و از هر تلاشی علیه مسجدالاقصی کوتاهی نمی کنند، یاد آور شد: اشغالگران ضمن دشمنی و تعرض خود به مسجدالاقصی، همه قوانین الهی و بین المللی را نیز زیرپا می گذارند. اما امت اسلام باید از شرافت و کرامت این سرزمین اشغالی دفاع کند. شیخ تیسیر تمیمی در ادامه سکوت مسلمانان را عامل تشویق رژیم اشغالگر اسرائیل خواند و گفت: سکوت باعث می شود تا اسرائیل خطرناکترین اقدامات خود را انجام دهد. وی از سازمان کنفرانس اسلامی خواست تا به سرعت نشستی اضطراری به منظور بررسی این فعالیتهای خصمانه خطرناک برگزار کند. از سوی دیگر از همه فلسطینیان به ویژه در قدس خواست تا به مسجدالاقصی آمده و با کوچ به آنجا توطئه ها را در راستای قرار دادن هیکل موهوم به شکست ختم کنند.



    خبر
    نام منبع: مهر
    شماره مطلب: 10790
    دفعات دیده شده: ۱۴۰۶ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش