Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • پول های مارا کجا خرج می کنید؟ نیویورک تایمز :درحدود 5 میلیارد دلار کمک آمریکا به پاکستان،به جای هزینه کرد در عملیات های مبارزه با تروریسم ،در برنامه های غیرضروری این کشور مورد استفاده قرار گرفته است.
    چهارشنبه ۵ دی ۱۳۸۶ ساعت ۷:۱۷

    به گزارش روزدوشنبه بخش انگلیسی گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" به نقل از فرانسه:به گفته مقامات آمریکایی مقدار زیادی از این بودجه صرف تجهیز سلاح و واحدهای پیشرو ارتش پاکستان در مرزهای این کشور با هند شده است. بخشی ازاین سرمایه نیز صرف هزینه های سوخت وتجهیزات دیگر شده است و این درحالی است که پرویز مشرف رئیس جمهوری پاکستان اعلام کرده این میزان بودجه را در جهت نگهداری دولت صرف کرده است . بسیاری از دیپلمات های اروپایی پیش ا

    به گزارش روزدوشنبه بخش انگلیسی گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران "ایسکانیوز" به نقل از فرانسه:به گفته مقامات آمریکایی مقدار زیادی از این بودجه صرف تجهیز سلاح و واحدهای پیشرو ارتش پاکستان در مرزهای این کشور با هند شده است. بخشی ازاین سرمایه نیز صرف هزینه های سوخت وتجهیزات دیگر شده است و این درحالی است که پرویز مشرف رئیس جمهوری پاکستان اعلام کرده این میزان بودجه را در جهت نگهداری دولت صرف کرده است . بسیاری از دیپلمات های اروپایی پیش از این به آمریکا درمورد کمک های مالی به پاکستان هشدار داده بودند و اعلام کرده بودند امریکا باید مراقب اینگونه کمک ها به پاکستان باشد. این کمک های مالی بیشتر در تجهیز تعداد 100 هزار نیروی پاکستان صرف شده است تا این نیروها با گروه های تروریستی مبارزه کنند ،در حالی که این امر روی نداده است. گفته می شود دو کشور پاکستان و آمریکا هیچگونه اهداف مشخصی برای مبارزه با تروریسم نداشته و به همین دلیل کمک های آمریکا در این زمینه صرف نشده است. روز پنج شنبه نیز کنگره آمریکا کمکهای نظامی این کشور به پاکستان را محدود کرد و آنرا از میزان درخواستی 300 میلیون دلار 50 میلیون دلار کاست. این تصمیم آمریکا ازتاریخ 3 نوامبر که در پاکستان اعلام وضعیت اضطراری شد و بسیاری از قضات درطی این حوادث دستگیر شدند ،به طور جدی تر مورد بررسی قرار گرفت. براساس حوادث ماه های اخیر در پاکستان،مقامات آمریکا تصمیم گرفت کمک های هرساله خود به پاکستان که سالانه درحدود 200 میلیون دلار است را تا حد زیادی محدود کرد. آمریکا اعلام کرده که کمک های محدود شده به دولتی داده می شود، که بر طبق توسعه روابط بین المللی و برقراری دموکراسی تصمیم گیری کند. پاکستان ازسال 2001 تا کنون حدود 10 میلیارد دلارکمک مالی از طرف آمریکا دریافت کرده که نیمی ازآن در جنگ باتروریسم و گروه های القاعده و طالبان دراین کشور صرف شده است. بوش در سال 2004نیز ،درحدود6 میلیارد دلار برای اجرای برنامه 5 ساله توسعه اقتصادی و نظامی برای کمک به دولت پاکستان اختصاص داد.



    خبر
    نام منبع: http://www.basirat.ir/news.aspx?newsid=17587
    شماره مطلب: 10592
    دفعات دیده شده: ۶۴۴ | آخرین مشاهده: ۲ روز پیش