Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • دیوید کامرون: تروریست نامیدن مسلمانان، توهینی نژادپرستانه است. دیوید کامرون: تروریست نامیدن مسلمانان، توهینی نژادپرستانه است.
    دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۰۷

    دیوید کامرون رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس از دولت و رسانه‌های کشورش خواست تا از زدن برچسب توهین‌آمیز تروریست به مسلمانان خودداری کنند. کامرون پس از اقدامی نمادین و گذراندن دو روز کامل با یک خانواده مسلمان انگلیسی در بیرمنگام اعلام کرد که اطلاق صفت اسلامی یا اسلام‌گرا به تروریستها، توهینی شدید به مسلمانان تلقی می‌شود. رهبر محافظه‌کاران انگلیس روز دوشنبه در مقاله‌ای در روزنامه گاردین نوشت: با آوردن صفت اسلامی در پشت عنوان تروریست، در واقع به اهداف

    دیوید کامرون رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس از دولت و رسانه‌های کشورش خواست تا از زدن برچسب توهین‌آمیز تروریست به مسلمانان خودداری کنند. کامرون پس از اقدامی نمادین و گذراندن دو روز کامل با یک خانواده مسلمان انگلیسی در بیرمنگام اعلام کرد که اطلاق صفت اسلامی یا اسلام‌گرا به تروریستها، توهینی شدید به مسلمانان تلقی می‌شود. رهبر محافظه‌کاران انگلیس روز دوشنبه در مقاله‌ای در روزنامه گاردین نوشت: با آوردن صفت اسلامی در پشت عنوان تروریست، در واقع به اهداف خرابکاران کمک می‌شود. وی با انتقاد از سیاست اعتیادگونه دولت انگلیس در به کار بردن اصطلاح تروریسم اسلامی از رسانه‌های عمومی مانند بی.بی.سی نیز خواست تا از رویه جاری پیروی نکنند. رهبر حزب محافظه‌کار انگلیس ضمن انتقاد از سیاست استفاده غیرمسوولانه از تعابیر واژگانی، از غیرمسلمانان خواست تا برای درک بیشتر مسایل مسلمانان تلاش کنند. کامرون در این مقاله همچنین خواستار مقابله تمام اعضای جامعه انگلیس با نژادپرستی و تعصب قومی شد و تصریح کرد: نمی‌توان با زورگویی و قلدری از اقلیت‌ها خواست که بریتانیایی شوند. نمی توانید برای همگرایی واقعی اجتماعی با اکثریت جامعه از کسانی دعوت کنید که هر روز در کشور ما از توهین‌های نژادپرستانه رنج می‌برند. کامرون ادامه داد: ایجاد حس علاقه به بریتانیا در مسلمانان مقیم این کشور از طریق ارایه کیفیت والای زندگی و ارزش‌های برابر اجتماعی ممکن خواهد بود. رهبر حزب محافظه کار افزود: در این جا تصویر تیره است. مفهوم خانواده از هم پاشیده، مواد مخدر، بزهکاری و بی‌فرهنگی بخشی از تجربه معمول زندگی معاصر انگلیسی است. بسیاری از آسیای تبارهای انگلیس، اشتیاقی به همگرایی با چنین جامعه‌ای ندارند. حدود دو میلیون نفر از جمعیت ‪ ۶۰‬میلیونی بریتانیا را مسلمانان تشکیل می‌دهند که بزرگترین اقلیت دینی در این کشور محسوب می‌شوند.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10455
    دفعات دیده شده: ۲۵۵۹ | آخرین مشاهده: ۵ ساعت پیش