Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • سخنگوی وزارت خارجه ایران پذیرش درخواست مذاکره با آمریکا را تایید کرد سخنگوی وزارت خارجه ایران پذیرش درخواست مذاکره با آمریکا را تایید کرد
    یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۱۳:۰۰

    (((سید محمد علی حسینی: ایران به منظور کاهش آلام و درد و رنج ملت عراق، تقویت و حمایت از دولت قانونی نوری‌المالکی و همچنین تقویت و تثبیت آرامش و امنیت در آن کشور مذاکراتی را با طرف آمریکایی در عراق انجام خواهد داد. ))) سید محمد علی حسینی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سئوال خبرنگاران درخصوص مذاکرات ایران و آمریکا درباره عراق خاطرنشان کرد: ایران به منظور کاهش آلام و درد و رنج ملت عراق، تقویت و حمایت از دولت قانونی نوری‌المالکی و همچنین تقویت و تثبیت

    سید محمد علی حسینی: ایران به منظور کاهش آلام و درد و رنج ملت عراق، تقویت و حمایت از دولت قانونی نوری‌المالکی و همچنین تقویت و تثبیت آرامش و امنیت در آن کشور مذاکراتی را با طرف آمریکایی در عراق انجام خواهد داد.

    سید محمد علی حسینی: ایران به منظور کاهش آلام و درد و رنج ملت عراق، تقویت و حمایت از دولت قانونی نوری‌المالکی و همچنین تقویت و تثبیت آرامش و امنیت در آن کشور مذاکراتی را با طرف آمریکایی در عراق انجام خواهد داد.
    سید محمد علی حسینی سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سئوال خبرنگاران درخصوص مذاکرات ایران و آمریکا درباره عراق خاطرنشان کرد: ایران به منظور کاهش آلام و درد و رنج ملت عراق، تقویت و حمایت از دولت قانونی نوری‌المالکی و همچنین تقویت و تثبیت آرامش و امنیت در آن کشور مذاکراتی را با طرف آمریکایی در عراق انجام خواهد داد. وی گفت: زمان و سطح تیم مذاکره کننده با آمریکا تا آخر هفته مشخص می‌شود. حسینی انجام این مذاکرات را در پی رایزنی‌ مقامات عراقی عنوان کرد. سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به نشست آتی اعضای کشورهای عضو 1+5 گفت: ایده‌های حاصل تعلیق پذیرفتنی نبوده و هر پیشنهادی در این خصوص چه در حین مذاکرات و چه قبل از آن از سوی جمهوری اسلامی مردود است.به گزارش باشگاه خبرنگاران محمد علی حسینی سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست مطبوعاتی هفتگی خود مذاکره در چارچوب قانونی را بهترین راه حل عنوان کرد و گفت: تشکیل کنسرسیوم غنی سازی در خاک با پیش شرط تعلیق از طریق رسانه‌ها مطرح شده لذا آنها پیش شرطی را مطرح نکردند، بهرحال تعلیق غنی سازی از سوی ایران پذیرفتنی نیست. وی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر تیراندازی نظامیان انگلیسی به سر کنسول‌گری ایران در بصره تصریح کرد: تیراندازی صورت گرفته بر اساس شک و تردید به موتوسواری بوده که از مقابل سرکنسول‌گری ایران تردد داشته بوده است، ولی این مسئله از سوی جمهوری اسلامی پیگیری خواهد در عین حال که هر نوع مسئولیتی متوجه دولت انگلیس خواهد بود. وی همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص همایش خلیج فارس در ایران اظهار داشت: تاکنون مقالات زیادی در این خصوص به ویژه از سمت کشورهای اروپایی و امریکایی دریافت شده است. حسینی در عین حال از رایزنی‌های جمهوری اسلامی و دولت امریکا در خصوص بحران عراق در آینده‌ای نزدیک خبر داده و اظهار داشت: کاهش آلام و درد و رنج ملت عراق و تثبیت آرامش و امنیت در این کشور و حمایت از دولت مالکی از مسائل مهمی بوده که در پی رایزنی‌های مقامات عراقی، از سوی ایران به شکل رسمی مورد توجه قرار گرفت که مذاکراتی در این باره با طرف امریکایی‌ انجام می‌شود. وی افزود: مکان این مذاکرات حتما عراق خواهد بود که زمان و سطح تیم مذاکره کننده تا آخر هفته مشخص خواهد شد. وی در پایان تاکید کرد: موضوع این مذاکرات صرفا بحران عراق خواهد بود.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10444
    دفعات دیده شده: ۳۲۱۱ | آخرین مشاهده: ۷ روز پیش