Sorry! your web browser is not supported;

Please use last version of the modern browsers:

متاسفانه، مروگر شما خیلی قدیمی است و توسط این سایت پشتیبانی نمی‌شود؛

لطفا از جدیدترین نسخه مرورگرهای مدرن استفاده کنید:

للأسف ، متصفحك قديم جدًا ولا يدعمه هذا الموقع ؛

الرجاء استخدام أحدث إصدار من المتصفحات الحديثة:



Chrome 96+ | Firefox 96+
عملیات روانی
  • محسن رضایی:  آمریکا برای تسلط بر منطقه تنها ایران را به عنوان یک قدرت منطقه ای مقابل خود می بیند. محسن رضایی: آمریکا برای تسلط بر منطقه تنها ایران را به عنوان یک قدرت منطقه ای مقابل خود می بیند.
    دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۸۶ ساعت ۹:۴۹

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمانی ایران قدرت اول منطقه می شود که علاوه بر نفوذ منطقه ای تاثیر اقتصادی، فرهنگی و علمی هم بر کشورهای منطقه داشته باشد. بنابر این گزارش محسن رضایی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که کشوری که با فقر ، بیکاری و تورم مواجه است نمی تواند در معادلات بین المللی نقش ایفا کند افزود: کشورهای جهان سوم در معادلات بین المللی بیشتر تاثیر پذیرند تا تاثیرگذار ، اما برخی از این کشورها مانند ایران به رغم این که ق

    دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: زمانی ایران قدرت اول منطقه می شود که علاوه بر نفوذ منطقه ای تاثیر اقتصادی، فرهنگی و علمی هم بر کشورهای منطقه داشته باشد. بنابر این گزارش محسن رضایی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان این که کشوری که با فقر ، بیکاری و تورم مواجه است نمی تواند در معادلات بین المللی نقش ایفا کند افزود: کشورهای جهان سوم در معادلات بین المللی بیشتر تاثیر پذیرند تا تاثیرگذار ، اما برخی از این کشورها مانند ایران به رغم این که قدرت بین المللی نیست اما به علت نقش تاثیرگذار منطقه ای در معادلات جهانی منشاء اثر است . وی به نقش موثر ایران میان کشورهای منطقه پرداخت و گفت : امریکا برای تسلط بر منطقه خاورمیانه تنها ایران را به عنوان یک قدرت منطقه ای مقابل خود می بیند. دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام فعال شدن صنایع غیرنفتی کشور را در رسیدن به اهداف 20 ساله ایران بسیار موثر دانست.



    خبر
    نام منبع: Anti War
    شماره مطلب: 10384
    دفعات دیده شده: ۱۰۱۸ | آخرین مشاهده: ۲ هفته پیش